ANDA SEDANG MEMBACA

5

NONTON SEPAK BOLA DI JAKARTA

Jakarta tak ada kedai mamak.

Bukan masalah

Game Ivory Coast lawan Portugal kami ke sebuah port, tempat 'besar' di mana aktivis politik merencanakan macam-macam kegiatan dari diskusi, penerbitan sampailah ke peringkat demo jalanan.



Game Honduras vs Chile, saya di Taman Ismail Marzuki, terdapat beberapa 'otai' menonton di kedai buku dalam kawasan TIM.


Dan,

dari bilik saya boleh kedengaran riuh-riuh lelaki menjerit tatkala gol atau hampir gol.

Adakah makwe-makwe Indonesia sama seperti makwe Malaysia yang stress dengan perangai jantan-jantan ini?

5 Ulasan:

Raiden berkata...

kat kedai buku tu memang stail abes!!

adijaya berkata...

kenapa perkataan besar dalam menyatakan tempat 'besar' diberi tanda "? adakah ianya sebuah *******?

saya pembaca baru di sini dan masih kurang arif tentang indonesia.

Obefiend Weiland berkata...

jakarta dan bandung

aku dengar toko bukunya besar dan banyak

aku jeles

eJAI berkata...

zulhabri supian ke ni?nape sama gambo kat gol? nazri pun join pipi ke lompat parti?

pakkordi berkata...

Awek satu dunia sama saja. Bila jantannya beri perhatian pada benda lain, mesti jeles tak tentu hala.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...