ANDA SEDANG MEMBACA

16

Beza antara Sotong Jerman (Paul) dan Sotong Malaysia (Jalal).

dingin Khamis, Julai 08, 2010
Nama aku Paul. Aku sotong kurita Jerman yang boleh meramal. Walaupun aku sotong kurita tapi aku agak kurafat jugak. Hati-hati ya. Aku sokong Jerman.
Paul si kurita kurafat


Namaku Jalal. Aku sotong Malaysia. Walaupun aku sotong, aku pun tahu bola tau. Aku sokong mana-mana team yang hensem. Oh, ya Hollland VS Spain, siapa pun yang menang, kemenangan adalah milik aku, sebab dua-dua aku sokong.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
..
.
.
.
.
..
.
.
Jalal, sotong Malaysia

16 Ulasan:

j or ji berkata...

Jalaludin Hassan ke?

Luca De Ketiak berkata...

patut la musa hassan tu kuat merajuk.

ada gen2 puak2 ni rupenya.

dingin berkata...

ya, Dato Jalal. Dia pelakon versatil

Luca De Ketiak berkata...

takleh celen ddr ni dingin.

dia takde wat filem.

meor-name-depan-ku berkata...

kalo yang ini predict, gua percaye sume player mati pucuk!!!!

palytoh berkata...

prala u olz.. haha...

eqainlalaland berkata...

puaka!hahaha

Pert Doherty berkata...

haha.. jalal boleh hamil?

frwls berkata...

cilakak dingin! haha

chegu izwan berkata...

hahaha!gampang tol.jalal,jalal!

Cesc Luzeza berkata...

cet....ini sotong tngk bola orng sukerla.tak reti nk teka pun..huhuhuh

BanDeLa berkata...

kehkehkeh...nak suruh ramal sapa mng pru-13 bole x..

mrWann berkata...

comey nye jalal...hek3..

Anak Abdullah berkata...

mana norman?

Wan Perlis berkata...

aku tgk macam katak pun ada

Gadis Bermusim berkata...

wakakakaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...