ANDA SEDANG MEMBACA

7

Pipiyapong Sah Ke New York

Lucius Maximus Khamis, Julai 15, 2010
Pengulas Sokernet yang baru kembali ke pangkal jalan, Pipiyapong (Pipistuta kononnya ketika Piala Dunia) telah ditawarkan untuk ke New York sebagai koresponden tetap kami di sana.

Tindakan menghantar Pipiyapong ke New York, walaupun mengundang rasa tidak puas hati pengulas yang lain dibuat kerana mengikut jejak langkah idolanya yang turut berpindah ke New York.


Ya, Thierry Henry sah bermain untuk New York Red Bulls.

Dah macam pelumba Tour de France pula aku tengok

7 Ulasan:

julu berkata...

harap2 pp ulas MLS lak lpas ni..

Sang Karipap berkata...

Harap2 nya la..memandangkan prestasi England pun hambar je WC kali ni. Kurang2 kan la sket berita EPL..banyakkan berita2 Bundesliga, Liga BBVA, Eredivisie, Serie A plak...hehehe

Pipiyapong berkata...

Hehehe... Pundek.

meor-name-depan-ku berkata...

ade can ke hollywod cam beckham

Holden Caulfield berkata...

sang karipap:ada sesiapa nak ulas Liga Apartura/Clausura Argentina?

Wan Perlis berkata...

le tour de france kena layan sebab blh tgk pemandangan cantik

. berkata...

men liga super je laa . selangor tgh carik striker ni.haha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...