ANDA SEDANG MEMBACA

16

Dulu Malaysia Sekarang Bahrain Kena Kencing

Obefiend Weiland Rabu, September 15, 2010 ,
Tahun lepas Malaysia bertemu "Zimbabwe" dalam perlawanan persahabatan. Orang Malaysia bangga apabila skuad Harimau Bntang awang hitam dibelasah skuad Harimau Belang 4-0. Lepas tu kita tangkap gelap guling-guling bila skuad Zimbabwe rupanya hanyalah pasukan kelab Monomotapa dari Liga-Z Zimbabwe yang bergred "Z". Semua orang gelakkan Malaysia kena kencing hidup-hidup dengan rakyat negara Mugabe. Sultan Bola pun senyap tak mahu komen banyak-banyak. Besar kemaluannya.



Indra Putra vs Zimbabwe pura-pura

Hari ini kita boleh relaks. Bukan Malaysia sahaja kena kencing. Baru-baru ini pasukan kebangsaan Bahrain pulak dikencing pasukan negara "Togo". Bahrain membelasah "Togo" dalam perlawanan persahabatan 7 september lalu. Perasaab bangga memebelasah sebuah pasukan yang pernah bermain dalam Piala Dunia lenyap apabila mereka menyedari pemain "Togo" pancit semacam serta bermain macam pasukan bawah 17 tahun Tronoh F.C. FIFA dan BFA kini sedang melakukan siasatan macamana diorang kena kencing.



In the meantime ada baiknya Sultan Bola dan Sheikh Bola membuat pertemuan empat mata bagi bertukar-tukar cerita macamana derang kena kencing dengan awang-awang hitam.



Sumber Kardio

16 Ulasan:

Pet Shop Boys berkata...

First!

top_ace7 berkata...

indra dgn mamat zimbabwe tuu macam tengah poco-poco lagu hindustan je.

Obefiend Weiland berkata...

first

shahrul berkata...

first!

keli berkata...

Bagus gak ade si Kardio nih sume posting ade sumber utk beliau. Xyah aku carik sendri. Teringat plak aku kt citer 3 abdul

'Bapak disana tu penyamun'
'Abang-abang disini penyangak'
'Dah kene dah penyamun tipu si penyangak ape salahnya'

Sumber Kardio
P. Ramlee 3 Abdul

Sekian

Kap berkata...

bangga you.

julu berkata...

kardio tgh ulangkaji sume sumber2 yg diberikan,..

Mr. Schomey™ berkata...

hahaha. ayat sultan bola ngn sheikh bola memang taley blah

aranhellstorm berkata...

gua baca cerita ni kat soccernet, and dah agak kat sokernet mesti ada entry pasal ni punyalah..haha

Roy de Araujo berkata...

sultan pp la ni.

ijan berkata...

sultan2...
ble nk sedar nih

Najiro berkata...

malaysia 1 - 3 Ruzemberok

Acap kali alasan jurulatih " Kami sedang menyesuaikan diri dan keadaan "

Lawan dengan geng berok pon kene sesuaikan keadaan dlu ke? haiz..

matt mimpi berkata...

president selagi ada bulan dan bintang

Zinedine Zaiddin berkata...

Mcm kenal aje Tronoh FC tu. HAHAHAAA

Macam2 betul la diorang ni..ish3

R.K berkata...

first !

alan zed berkata...

last !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...