ANDA SEDANG MEMBACA

30

Rangkuman Liga juara juara dan naib juara serta kadang kala tempat ketiga dan keempat juga

Obefiend Weiland Khamis, September 16, 2010 , ,
This is how we do it



30 Ulasan:

muhammad zaky berkata...

2nd

Holden Caulfield berkata...

ke rooney buat-buat sakit sebab nak pujuk bini kah kah kah!

Ichigo Miro berkata...

gua likes ini entri..ahaks

thenocturnalzulkhairi berkata...

wajah riak arshavin memang betul2 menjadi!!

mat berkata...

hahahaha.. nice article

Zinedine Zaiddin berkata...

Cara salah dan cara betul? o__O

Kap berkata...

kelab kelab la liga tak ada kah??

ijan berkata...

terbaik...
lme sgt nk tgu updte...
artkel ari rbu ntah mne ntah..

al-rashid berkata...

wakakaka..
ayat sekor2 xbole blah..

"kasi bazir gua score sial korang"

Cicadasx berkata...

Ayat Crouch mmg lawak gila haha.

biz berkata...

"berlakon sakit kaki jap. ada alasan kenapa gua main macam babi harini"

BWAAHAHAHAHHAHHAHAHHA

Fuckchester United

talkIZcheap! berkata...

artikel rabu cuti raya, or dah takde org hantar artikel? kui3...

keli berkata...

Cuak muka mamat yg kene sound dgn tiang lampu elektrik TNB tuh Hehehehehe.......Arshavin plak muke menganjing giler babi......Waaaaaaaaha....

pakkordi berkata...

Arshavin tu kalau gua rimbuk dengan batang paip bila buat muka macam tu pun sedap jugak.

erika_kartuna berkata...

biadap dan xberetika muka arshavin..haha!

eszol berkata...

kah kah kah

chelsea chelsea

mambangmabuk berkata...

kah kah kah mansexter united..

eik`S noName berkata...

harap...rooney kekalkan prestasi yang tidak menentunya...kah3

ijan berkata...

pakkordi

jgn jeles la bro dgn muke angker arshvin 2

hahahaha

Jazli Safwan berkata...

rooney cari alasan la tu..

Pet Shop Boys berkata...

kali ni gua yakin Arsenal boleh ke final Champs Lweague dan menang....

biz berkata...

.
@ Pet Shop Boys
tp, arsenal ada history, msk je bln january, prestasi jatuh merudum..

ijan berkata...

biz

arsenal bkn kelab history bro =P

Ann Zickler berkata...

kah kah kah

Raiden berkata...

Haha Roosex

Prof Zul berkata...

google translate: "There is no reason why I play the kind of pork today"

blitz berkata...

biz : kalau nak ikut history.. tiap tiap tahun la liverpool jadi juara.. haha..

biz berkata...

@ ijan
@ blitz

hahaha..menganjing tahap dewa

crone1585 berkata...

padan muka rooney...

alan zed berkata...

main pelacur lebih sangat... begitulah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...