ANDA SEDANG MEMBACA

17

Teknik rahsia - bagaimana mereka berjaya dan bersemangat luar biasa.- (Pemain dan pengurus)

Lama aku tak datang sini. Aku agak sibuk juga sebenarnya. Aku kena ke Anfield bagi moral sapot kat pemain Liverpool terutamanya Torres. Apatah lagi selepas terkalah pada Berba beberapa hari lepas. Susah juga. Yalah, harapan peminat tinggi, jadi tekanan kat pemain pun tinggi. Apatah lagi semua orang dah syak yang Liverpool akan bolot semua piala yang mereka tandingi pada musim ini.

Pemain-pemain Liverpool semuanya dah semangat balik selepas aku cakap, “Tuhan datangkan ribut, kerana Dia mahu hadiahkan kita pelangi selepas berlalunya ribut.” Boleh tahan naik juga semangat mereka selepas dengar moral sapot aku, terutamanya Ngog.

Pemain Liverpool gembira selepas aku memberikan kata-kata nasihat berkenaan pelangi.

Cuma manager Roy je yang masih takda semangat. Macam-macam dah aku cakap kat Roy. Aku cakap, “Hidup cuma sementara, akhirat juga kekal abadi.” Dia tak boleh terima. Aku cakap pula, “Huruf I sebenarnya salah letak. I sepatutnya dekat dengan U.” Lagilah dia tak boleh terima.

Last-last, aku terjumpa iklan ini. Boleh tahan dia punya tagline. Rahsia tarikh lahir. Aku pun daftarkan Uncle Roy masuk. Aku fikir mesti kursus ni boleh naikkan balik semangat uncle Roy.

Iklan Rahsia Tarikh lahir. Iklan yang letakkan jari pada dahi. Aku yakin ia boleh mengembalikan semangat uncle Roy dan seterusnya menjadikan Liverpool Hebat.

Uncle Roy semasa kursus. Beliau sedang meletakkan jari pada dahi.

Semasa aku lawat Uncle Roy jugak, aku terkejut jumpa player dan manager yang lain. Tak sangka mereka pun masuk kursus Rahsia tarikh lahir. Jadi ini rupa-rupanya rahsia kejayaan mereka. Mereka sudah terlebih dahulu masuk kursus letak jari kat dahi ni.

Antaranya:








Antara sebab Ronaldinho terer main bola. Lihat jarinya, sudah siap bersedia nak tahu tarikh lahirnya.

Melo pun sama.


Rooney juga boleh tahan hebatnya dalam teknik rahsia tarikh lahir.

Alex Fergusan pun sibuk tak tahu rahsia tarikh lahir. Tapi salah teknik.


Arsene Wanger terlebih nak tahu tarikh lahir.









Namun, Drogba yang paling ganas nak tahu tarikh lahir.










Anda bila lagi?

Bangga juga aku. Rupa-rupanya teknik daripada Malaysia yang mereka guna. Hebat! Aku fikir Skuad Harimau patut cuba benda-benda ni. Oklah, cau dulu. Gerrard ajak makan.

YNWA!


17 Ulasan:

pakkordi berkata...

:-)

Drogba tu penyamun.

i'msosupernotcool berkata...

berkesan.
tu yg kene tibai ngan club league two.
kehkeh.

blitz berkata...

"Apatah lagi semua orang dah syak yang Liverpool akan bolot semua piala yang mereka tandingi pada musim ini." --> carling cup dah out dh wei.. gua syak liverpool relegate season ni..

jon berkata...

sebab rahsia tarikh lahir
sebab tu dah out awal2 carling cup
wakakakkaakaka
ape nak dijawab pulak pasni
carling cup takde prestige?
carling cup mickey mouse?
EPL,FA CUP,UCL,EPL ASIA pun belum tentu nak menang
dah out satu cup paling cokia
hahahaahahah

farwalis berkata...

kahkahkahkahkah

drogba ganas
rooney semangat

Mukmin Selamat berkata...

boleh jugak nkorang terpikir yang Liverpool akan ke liga koka kola tu? Kebanyakan yang main sume pemain muda/reverse, they learn their lesson.

Jarr berkata...

dingin, selamat kembali...artikel santai dikala tgh hot ngan prestasi semasa kelab yg bisa buat skrotum aku sendat.

top_ace7 berkata...

Sekali macam Ten Shin Han dalam Dragon Ball daa.

Jiraya berkata...

drogba mcm character game tekken atau king of fighter........muka ganas.

blitz berkata...

memang la bagi pemain muda/reserve main, tp lawan kelab bawahan ni.. tkkan pemain muda/reserve takleh makan.. chelsea kalahpun dengan kelab EPL.. mancity kalah pun ngan kelab EPL.. ni kalah dengan kelab bawahan.. kah kah kah..

aranhellstorm berkata...

kelab bawahan ke, kelab atasan ke, macamtu lah adat game ada kalah, ada menang. Dan bila lu bagi budak2 muda main, menang lu kata wah player muda ni ada masa depan, bakal jadi next torresla, next drogba la, next generation la..apa la...dan bila kalah? Dan aku tau itu semua adat. Dan adat fan lawan macam lu ni blitz camnila. Kutuk mesti nak kaw2 punya.

Lepas tu bila yang dikutuk tadi melenting. Lu kata tak cool plak. Emosi plak.

Macam lu jolok sarang tebuan, lepas tu lu harap tebuan tu tak sengat lu balik?

Oh ya of course gua emo gila pagi2 ni tengok result dekan espnnews pagi tadi . Dan of course gua emo gila dengan komen lu sekarang nih!!

wargghhhhh warggghhhhhhhhhhhhhh!!!!!

dan sekarang Liverpool terpaksa aku ulang, terpaksa atau kena paksa diri untuk menang balance pertandingan yang masih ada harapan walau sekelumit cahaya dalam kesamarannn...cewaaahhhhh!!!

dan when May ends, trofi kabinet di Anfield sana masih kosong tidak terisi, gua terpaksa tak masuk Sokernet sepanjang musim di musim depan untuk menyelamatkan aku dari tekanan darah tinggi....

pakkordi berkata...

Kalah dengan team liga 2,3,4 atau premier, tetap kalah. Tarak sebab untuk berdalih. Kan Linda Radzi? Kan?

el_zafa berkata...

Arsene Wnger punya pose tu takleh blah.....hahahaha, tapi Gunners dah bantai Spurs....leh la tilik tarikh lahir ngan cara yg betol...

Dewajiwa berkata...

lauk will always be lauked.

Obefiend Weiland berkata...

GEEEEEEEEEEEEENIUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSss

Azlan Zed berkata...

mamat tue penipu weh... hahaha.
numerology is so simple.
x yah perabih duit.
hahahaha.

ijan de bunks berkata...

hahaha
mne linda??
rndu plak =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...