ANDA SEDANG MEMBACA

32

Apa sebenarnya yang terjadi malam tadi. Chelsea vs Liverpool.

MDM FARAH FAIZURA Isnin, November 08, 2010 ,

Kesengitan perlawanan Chelsea VS Liverpool yang berkesudahan Liverpool menang 2-0 memang klasik. Pada babak kedua, Chelsea menyerang hebat sehingga penguasaan menjadi 65%. Namun Liverpool tetap bertahan. Bagi penonton Astro, mungkin anda terlepas adegan-adegan hebat ini. Sokernet mempersembahkannya kembali.


Fire.....


Hiarhhh...... (Reina berjaya menahan)

Aduhhh...

Fire lagi.......


Hiarhhh...... (reina berjaya lagi)

Aduhhh...



Terry: Bagaimana bos? Reina terlalu kental? Apa yang perlu kita buat?
Anceloti: Gunakan teknik terakhir.
Terry: Betul?
Anceloti: Ya!
Terry: baiklah. Hiarggghh (bertukar)






Pling!






Hikmat terakhir!




Roy: Hmm... Ini taktik kotor. Reina cepat bertukar!

Hiarghhh! Bertukar!










Pling!









Lucas tak kisah.


Aduhhh...

32 Ulasan:

Unknown berkata...

klasemen lagi!!

wow..menarik..mcm cilaka! sungguh kelakar

el_zafa berkata...

muahahahaha........aku pun nak bertukar la camni...TERBAIK!!!!

antudegil berkata...

hahahaha! Sungguh gampang bentuk pertukaran serta adegan pertarungan ini.

p/s: by the way, mesia menang woo 2-1 dengan kyrgyzstan

ashraf berkata...

klaka plak aku tgok. malam td tensen dah. hehe

hellghast berkata...

ape punye fire la...aku budget2 kuar muke ultraman ke kesatria baja hitam! hampeh!
btw takde entry bola piala sukan asia guangzhou ke?buatlah edisi semangat ke,edisi menganjing ke?

Kuasa Autonomi berkata...

Huahuahuahua.......tak bleh blah ngan entri nih.

Reina 'henshin' jadi Lucas?...kakakaka

tuan director berkata...

defensive is not football

'Ariff Ansaruddin berkata...

artikel paling sial selepas Hai-O
hahahahaha :D

anyway, GGMU la

.Gory. berkata...

Bahahahah...
Kuasa Altimet Liverpool Lucas?

Faiz Tapit berkata...

huahuahua.... cm sial la

.Gory. berkata...

Ini ha aku buat sikit sumber kekuatan Chelsea dan Kelantan. Klik sini kalau sayang Lucas Leiva.

Wanturd™ berkata...

gila babs lawak weh. sakit perut aku gelakl.hahahahaha

Unknown berkata...

reina punye counter back hebat la, ekekekeke

keli berkata...

Makaiiiih... byk gilernyer entri liverpool mng nih....(bru je bukak)Suprise beruk aku dibuatnyer. Betul kawww pyer dowg bg. Kahkahkah.....fan chelsea, sabar jelar.....

d.a.n.y. ^^ a.r.m.a.n.d.o. berkata...

kahkahkah! x larat gua nak gelak dah ni weh. sudah2 la tu. tak sabar plak rasenye nak tunggu perlawanan timbal balik chelsea vs liverpool. memang ribut haru biru sokernet jadinye.

kahkahkah!

r.k berkata...

hahaha , PING !! hiarghhh .

bangsat betul .

ChesterChaz berkata...

lawak ni membuatkan aku xleh nk tdo la..
cilakak punye lawak.. haha

Zinedine Zaiddin berkata...

Sengallll..!! HAHAHAHAHA

Tanpa Nama berkata...

alo, lama tak menulis?

Wahida Jumaat berkata...

brilliant!!!!
gelak ak di pagi hari...

Wahida Jumaat berkata...

brilliant!!!!
gelak ak di pagi hari...

Pet Shop Boys berkata...

Macam gampang! Kah kah kah.....suka aku lawak2 macam ni!!

zu berkata...

dingin ni saya tengok kadang2 boleh tahan musibatullah juga entri dia ni..
ni entri menang ni, kalau entri kalah, tak tau la macam mana gamaknya.
atau mungkin takde entri langsung. heh.

saya rasa ini antara entri yang paling meracau dari dari beliau selepas entri season lepas liverpool kena bedal dgn portsmouth tu.
boleh rujuk season lepas punya post.
john terry mmg sundal.

[ a D D y ] berkata...

wan perlis..

defensive is not football?

wa rasa wa sokong liverpool sebab defen diorang..
wa sokong bola bukan sebab menjaringkan gol..
wa tengok bola kerana ingin melihat sesuatu pasukan bertahan dari dibolosi..

x guna kalo gol 20 lepas tu kena balas balik 40 bijik kan?

bagi wa main bola ni macam beperang..
kalo kampung lu kena serang xkanlah lu sorang2 g kampung lawan lepas tu bunuh orang yang ada kat sana..

p/s wa hampa skang ngan defen2 yang dilahirkan oleh liverpool..

hellghast berkata...

aku lebih kurang mcm addyhaikal la,kekadang seronok tengok satu team menyerang gile2 dan seronok tengok satu team bertahan bagai nak rak,kedua2nya ART tuh,satu pihak nak score dengan penuh keazaman demi pasukan.
satu pihak lagi bertahan bermati-matian demi pasukan...korang main Winning Eleven pun semangat mcm ni jugak kan?hahaha!!!
btw Wan perlis lama tak nampak kat forum it tu hehehe...

keli berkata...

Maksud Wan perlis tu kalo nk berthn jer baek sume 11 org kumpul kat gol jer....hehehe.. and that is not football.

hellghast berkata...

diaorang dah dapat gol yang dicari,tak salah mendefensivekan diri,lainlah gol tidak apatah lagi menyerang seluruh 90minit hahaha...
apapun yang penting menang,lumba lari pun kalah 0.01 inci pun tetap kalah jugak hehehe...
eh apsal aku mcm sokong liverpool ni?

keli berkata...

Ko prnh dgr attacking is good defensive....Lbh krg gitu lar aku rse dan aku pegang kt fatwa tersebut.

FreeMen berkata...

akhirnya karya dingin setelah sekian lama. YNWA.

mambangmabuk berkata...

nnt aku nak suggest kat RH xyah pakai formation 4-4-2 ke..4-5-1 ke..pakai je 9-1...

ehh..aku rasa chelsea pernah pakai formation ni masa UCL semi dgn barca dulu..

FreeMen berkata...

@mambangmabuk - gua rasa apakata roy pakai formation 1-9. gua rasa itu lebih offensive. kan kan kan? haha. YNWA.

Azlan Zed berkata...

Aduhhh...

Kah Kah Kah !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...