ANDA SEDANG MEMBACA

33

Iran 0 - Malaysia 0 (Separuh Masa Pertama)

Lucius Maximus Isnin, November 15, 2010 , ,
1) Malaysia menerapkan formasi tanpa penyerang

2) Penjaga gol Malaysia pakai baju ungu dan stokin ungu sedondon

3) Pengadil Bangladesh nampak lebih cermat mengeluarkan kad. Ini penting kerana periuk nasi rakan senegaranya yang berjuta jumlahnya berada dalam tangan beliau sendiri. Nanti tak berasap dapur kat Dhaka pula.

4) Sistem tendangan ikut arah telur Malaysia membuatkan Iran kucar-kacir.

5) Asraruddin (4) boleh menggantikan Branislav Ivanovic

6) Keeper Malaysia cemerlang!

7) Iran menyerang macam Chelsea tapi haram tak gol

8) Tengok bola waktu pejabat ni memang ART.

33 Ulasan:

anas saifuddin berkata...

keeper malaysia mantop.iran ade keeper ke tadi?ahaha

Leandro berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Leandro berkata...

well done malaysia.

ok la..tgk keadaan team skg.cuma 1st ball malaysia.problem!

Lucius Maximus berkata...

Minta maaf untuk separuh masa kedua tak dapat nak ulas. Bos minta aku pulangkan modem broadband dia. Dem!

Nazrin Saad berkata...

thanks bro. sini hujan, faham2 la astro cemane kekdahnya kalo hujan.

kesian keeper iran, muka tak kua tb langsung.

pizlimw berkata...

Tngk kat mana Lucius?

KimiCnoL berkata...

1-0 now

anas saifuddin berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
al-rashid berkata...

update jgn x update

anas saifuddin berkata...

2-0

anas saifuddin berkata...

3-0

pizlimw berkata...

Hmm.. Takpela, tunggu Tiger Cup. eh AFF Suzuki Cup..

BanDeLa berkata...

iran 3-0 malaysia.....

anas saifuddin berkata...

3-1

Ikhwan Syafiq berkata...

yg no 3 tu aku setuju sgt...kah kah kah!!!

al-rashid berkata...

marveles!

hellghast berkata...

Melawan jugak walaupun yang main tu rata2 takde pengalaman bermain kesebelasan utama.kita tewas tapi tak malu...mari kita lihat China tewas dengan korea pulak hahaha!!!
sengal la lucy,potong stim sungguh,beli modem sendiri la pasni hahaha!!!

hellghast berkata...

aku nak emo boleh tak?
ikhwan syafiq ko sokong China kan?
boleh pulak nak menganjing pasukan negara sendiri!!!

anas saifuddin berkata...

10minit terakhir baru ada fight.ades.

Ikhwan Syafiq berkata...

@hellghast

haha..rilek jgn emo,aku ttp sokong malaysia...

ref bangla tu mmg berhati-hati kali ni...

gua kalo bleh jumpa ben williams tu dah lame gua sepak kepala dia...

Streetwizer's Sevenfold berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
PELAUNG PULAU berkata...

sampai bila kita nak tengok malaysia kalah??

http://kampungbolasedunia.blogspot.com/2010/11/sampai-bila.html

theyohan1234 berkata...

Hari bahagia umat bola sepak ( bila celsie kalah ) terhenti selepas Malaysia kalah. Tp team Malaysia byk improve..tahniah

Kepada semua gunners, inilah giliran kita menyalak sambil berdancing macam Gyan semalam..haha

talkIZcheap! berkata...

"7) Iran menyerang macam Chelsea tapi haram tak gol"

Chelsea menyerang ada gol ke??

hellghast berkata...

ok,pada aku,aku tak boleh nak komen,sama ada bagus atau tidak,tapi aku lebih puji semangat pemain,bayangkan lepas kekalahan kontroversi dengan China,kita hanya ada 12-13 pemain yang tinggal termasuk penjaga gol.
bayangkan main bola tanpa pemain simpanan,yang ade keeper aje,ditambah pula melawan kuasa besar Iran.parah berdouble keadaan Malaysia.

keli berkata...

Gua sgt2lar hrp2 giler babi pyer, team malaysia akn KEKALKAN MOMENTUM (ayat torres mse menang lwn chelsea aritu gua pinjam jap) skrg ni. Mesti KONSISTEN pasni (pinjam ayat pengulas team klasemen). Malaysia Boleh yeyyy!

E berkata...

gol Iran yang pertama tu patutnya tak bolos. kalau lah fahmi tu ke tengah sikit, sure dapat tampan bola tu....

apapun, tahniah msia kerana berjaya menang 1st half tanpa dibolosi gawang.

Hambali ® berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Hambali ® berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Hambali ® berkata...

"OK la ... pembaca sokernet puji pasukan Malaysia .... hmm ni kire macam greenlight gua nak ubah format Liga Malaysia tahun depan sesedap rasa gua. Lagipulak, akademi bola dgn RM20Juta nak dbuat di Pahang. Kan Lucius?" Soultan Bola

hellghast berkata...

@ ikhwan syafiq sori,aku ingat ko menganjing pasal gol ketiga,rupenya pasal no.3 aku yang silap hahaha!!! aku dah malu....hahaha!!!

kareem berkata...

ape jadah asyik entri dari lucy jerk..mane pipi?mane nazri? kasi pecat la 2 ekor nih..kehkehkeh

bLaCx3n berkata...

mcm2 m'sia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...