ANDA SEDANG MEMBACA

18

KISAH GUA DENGAN GENG MERIAM BERSAMA "meriam" KECILNYA..

saudagar gaRAM.. Isnin, November 22, 2010
pra kick off :

SMS : idup lagi menatang LENNON ni ye?gua ingat dah tak main bola dah budak ni..lu dah abes striker ke hape letak budak PAVVY tu main?

GUA : alah,lawan geng meriam,guna mamat baru baik injured pon dah ok kot..

SMS : cis..berlagak punya ayam..



minit ke 8 :

SMS : tak payah lama,baru lapan minit,gua hantar NASRI bagi lu sedas..apa cerita abang BENOIT lu main jogging teman bola masuk gawang?

GUA : blom panas..



minit ke 25 :

SMS : gua hantar CHAMAKH wat counter attack skali lagi tengok apa cer..lopong je GOMES..

GUA : bagi peluang..



HALF TIME :

SMS : bai,kata nak main bola..gila ke hape?dok main main je..camni nak jadi musuh ke?cilakak ar camni..

GUA : lawan meriam,tak payah guna kemampuan sebenar..



minit ke 50 :
tak sempat gua nak berlagak..

SMS : celaka..gol nasib..



minit ke 67 :

SMS : ek eleh..penalti..

GUA : gua syak nampak mamat otai lama lu si HENRY ada datang tengok..gua perasan kelibat dia..gua syak FABREGAS wat tribute pada senior dia dengan cara main guna tangan..dia angkat tangan CHAMAKH skali..



minit ke 85 :

GUA : lu kenal KABOUL?

SMS : TAAAKKKK..

GUA : takpe,esok lu kenal..


meriam kecik hilang bola..senyap sampai sekarang..

18 Ulasan:

LuciusMaximus berkata...

Kawan-kawan klasemen yang kita suka!

LuciusMaximus berkata...

Pergh, 1st, terklasemen gua

nwa berkata...

bdk2 kecik ni mmg poyo
'king of sexy football'?
yer sexy..tp apesal xboleh pancut2?

d.a.n.y. ^^ a.r.m.a.n.d.o. berkata...

haha.. cian pipi..

x13 berkata...

aku tercari2 komen fabregas berkenaan game ni....

Unknown berkata...

demm

Qazwsx berkata...

Only once before have players refused to shake hands since the Barclays Premier League introduced the pre-match goodwill gesture, when Wayne Bridge snubbed John Terry after allegations of Terry's affair with Bridge's former girlfriend.

That day Bridge's Manchester City emerged victorious and the Englishman kept quiet. But after Saturday's shock result at Emirates Nasri couldn't resist another attack on Gallas.


Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1331802/Samir-Nasri-continues-row-William-Gallas-claiming-hed-consider-switch-sworn-enemy.html#ixzz160gL1FfP

afterc berkata...

long time no see saudagar garam.. baru keluar hutan ke apa..hehe

Dewajiwa berkata...

keh keh keh

keli berkata...

Ha'ah lar ko g jual garam kat hutan ker? Kakaka.... Sekali2 kuar tu bg la entri yg ader gmbr sket2 biar ceria sket kem spurs nih....
Aku hrp sgt2 ler ader gmbr nasri dgn gallas x salam tuh....
Cobe pengulas kt sokernet ni ikot cam dewa sokernet lucy rajin sket(membebel plak dowwwh)
Sekian.

faizalnizam berkata...

gua suka tgk Hotspur tolong "ayam" kan Arsenal. bukak ruang kat United naik tangga liga. nice nice!

gua pun baru kenal KABOUL. terus terKABUL kemenangan Hotspur.

ringo berkata...

tu la tanak salam lagi

zX berkata...

kalau letak gambar wenger hempas botol air masa kaboul tanduk goal kemenangan gua rasa entry ni lagi pedas hahah...

hellghast berkata...

ini menganjingkan Pipiyapong ke ape ni? hahaha!!!

Tanpa Nama berkata...

fak!

Luca DK berkata...

"Cobe pengulas kt sokernet ni ikot cam dewa sokernet lucy rajin sket(membebel plak dowwwh)"

lu membebel ni, buku Lucy dah beli lum?

ann berkata...

bagus ~

keli berkata...

Blom tp nk tp marlarsz plak. Klo nfsu gua terangsg dkt klimax nnt gua g.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...