ANDA SEDANG MEMBACA

12

Nasib Bolasepak di Malaysia

FdausAmad Jumaat, November 12, 2010 ,



12 Ulasan:

zX berkata...

aduyai ... belom sampai liga super dah start mentekedarah rasuah?

ouchhh!

r.k berkata...

aish , dari dulu lagi mate .

dikwahab berkata...

bolasepak msia ke laut lagi

Awang Joe berkata...

tak kemana laa bola sepak msia...

p/s-tetap tgk bola sepak msia walaupun ulangan RTM...hehe...

Obefiend Weiland berkata...

apasal satu ayat sahaja?

FdausAmad berkata...

Pembetulan obe,

satu perkataan sebenarnya.

FdausAmad berkata...

klik untuk lebih maklumat.

.Gory. berkata...

Itu hari puji puji kalah sikit sama Jepun. Sedangkan Jepun budaknya belasan tahun. Harian Metro pula komen perlawanan di Slovakia hanyalah peluang untuk Harimau Muda bermain di dalam cuaca sejuk. Jadi Harimau Siberia. Pupus! Hampeh!

m_3_g_4_7 berkata...

kalo main kat pahang aku rse jadi HARIMAU TUA gamaknye...

al-rashid berkata...

dem!

keli berkata...

X pyh nk hrp sgt ler bola malaysia weeei....bkn bru jer hncur da lme dah.....tggu ayam jantan bertelur pon bola malaysia xkan up pyer. Klu sultan bola resign pon ank dier plak pegang jwtn presiden tuh brtahun2 lg...AAAArrgh sucks.

Anip berkata...

ni aku dah boleh buat filem supermokh la kan?takda dah rasanya hero lepas dia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...