ANDA SEDANG MEMBACA

10

Tambahan: Edisi Menganjing

Jannah Isnin, November 08, 2010
Akhirnya dapat peluang untuk guna gambar comel ini.

Woof woof.

Abang Lucy jangan marah ah? Nanti kena jual.




Can cats wear this too?





Hai. I woof you.

- Posted using BlogPress from my iPhone

10 Ulasan:

kitt berkata...

menganjinglah anda sebelum anda di-menganjingkan semula...

Faiz Tapit berkata...

2nd plak la

lucyal berkata...

tak sabar nak tgu entri luci ni...

adijaya berkata...

@lucyal: entry lucius dah ada kat bawah tu la. nak tunggu entry mana lagi?

Jarr berkata...

hi adijaya

RyuJi berkata...

aku tak heran liverpool menang ngn chelsea, pasal liverpool tak main untuk title EPL, dia main untuk kalahkan chelsea and yang paling penting kalahkan MU.

kalah ngn team lain takde hal...jnji jgn ngn team2x yg disebutkan di atas..
tp kono hatrik berba mmg memeritkan..

lucyal berkata...

terlepas plk entry die...

diazhavanaz berkata...

Ahhh....Jannah mmg best! Aku suka!

Heysátan berkata...

ko x payah menulis lah jannah, sume entri ko menyampah aku baca

The Kop

Jannah berkata...

Wow such angst. Damn those rap music.

By the way you can write? Send in your writings every Wednesday for our special guests issue.

Danke. Thanks for visiting Sokernet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...