ANDA SEDANG MEMBACA

17

Dalam hati ada setan

Red Devils semua;

Masih terlalu awal untuk bercerita tentang perlawanan akan datang! Kita mesti terus meraikan lagi kemenangan TANPA KALAH pasukan Manchester United, walaupun hanya terhadap pasukan sissy Arsenal.

Kehinaan yang dianugerahkan oleh JS Park kepada Raja Arsene Wenger Gopal mestilah kita raikan dengan penuh tawadduk, justeru adalah satu kerugian jika kita terus untuk memikirkan perlawanan akan datang.

Lagipun, pasukan yang akan Pak Alex 'sembelih' nanti hanyalah sebuah pasukan SInga Tua yang kukunya dah tumpul dan berkarat! Ngaumannya pula langsung tak diendahkan lagi oleh penduduk London, inikan pulak oleh Manchester United! Apa kelas kita nak pandang pasukan no 4 liga sebagai pencabar utama? Jangan!

Kita akan hantar Singa tua ini ke syurga! Kita padamkan mereka dari kedudukan top 4! Kita tarafkan mereka sama seperti Liverpool. Biar mereka bersama-sama merebut tempat ke Europa League musim depan! Wahaha..(gelak setan!)

Semua itu akan Manchester United lakukan hujung minggu ini. Jadi kita bercerita lebih lanjut lagi hal itu minggu depan.

Sementara itu, kita teruskan lagi penguasaan Red Devils sebagai pendahulu liga dengan keangkuhan luarbiasa. TANPA KALAH! Sebagai Red Devils, jangan sekali-kali merasa 'sejuk' dengan pembenci Manchester United. Jangan gentar dengan pasukan anti Manchester United dan jangan khuatir dengan apa pun!

Pak Alex tau macam mana nak susun strategi! Tau la dia nak selamatkan umat manusia dari diselamatkan oleh Singa. Pak Alex takkan biarkan binatang sebagai penyelamat umat manusia. Meerkat belaan Wenger yang tahan sejuk tu pun Pak Alex goreng, inikan pulak Dubuk tua dan keras dagingnya!

Ambil iktibar dari gambar ini. Gambar Pak Alex dan Red Devils serta Arsene Gopal dimalukan. Itulah yang selalu Red Devils kene lakukan!


Glory Glory Manchester United!

17 Ulasan:

Ajeossi berkata...

yolah! tunggu dan lihat....

zX berkata...

kipidap!!

LS berkata...

NICE.

GGMU!

Streetwizer berkata...

kah kah kah....raja arsene wenger gopal asyik buat skil mencangkung berak ajer kat old trafford semenjak dua menjak lwn kat old trafford nih buat aku risau skit....dia cuba meniggalkan taiknya di kebanyakan stadium gak...gua harap dia dah tinggalkan taik tu kat stamford bridge...

Jarr berkata...

kau jgn nak macam macam arr jorji.

jadah apa aksara aku "gelara"?

d.a.n.y. ^^ a.r.m.a.n.d.o. berkata...

yeah! apa kelas kita nak pandang pasukan no 4 liga sebagai pencabar utama kan?

kahkahkah!

adinda anna liyana berkata...

hi jarr...

good entry jorji...:)

tahap keyakinan yg harus dipuji...

Jarr berkata...

hi yana.
tahniah kerana masih kekal sokong man u...kebanyakkan girls dah sokong LA Galaxy, tatau nape.

keli berkata...

Eleeh ckp org len singa tua....MU pon setan tua old kerepot.....kikiki.....

Jarr berkata...

Keli, jom kita muhasabah team kita je pasni.Biarkan setan merah menyebarkan doktrin doktrin sesat mereka.Mmg dah ditakdirkan dunia akhir zaman setan akan klasemen.dan mempunyai ramai pengikut yg taat setia atas tampuk pemerintahan berlandaskan api.eh dah macam Majusi plak dah..

tapi suatu hari pembalasan, akan ada penyelamat dikalangan kita yg mana pastinya bukan Ayah Pin.Pergerakan dan petubuhan rahsia memerlukan pengaruh setan merah utk menjalankan modus operandi mereka secara menyeluruh.

Lihat saja di Asia, kuil setan merah bisa dibangunkan sekelip mata di KLCC,Pavilion dan tak lupa juga OU.Sekadar menyebut beberapa nama besar pendokong doktrin setan merah.Dan pengikut setia mereka without any bloody hesitation membelanjakan 2-3 ratus sebagai sumbangan dan dgn bangga memaparkan logo pergerakan jahanam mereka didada.

adakah ini yg kita akan terapkan pada generasi akan datang?Setan itu dimana dimana...pembuluh darah,dlm diri,bulu ketiak yg tak dicukur,pubis dan gigi yg malas digosok.

Tapi sekarang, kita disogok setan beraksi secara langsung dikaca tv.Ye, mereka berjaya menarik pengikut setia mereka ke ruang angkasa setan.

ntah babi apa gua meraban.

p/s: Ahad turun UYA, Lucius dtg nak jumpa korang.Sesi ramas mesra.Luca yg ckp kat aku, Luca belum penah kencing aku lagi.=)

AH7 berkata...

Once United 4ever United...

MU will win next game against Chelsea

Unknown berkata...

classic.

d.a.n.y. ^^ a.r.m.a.n.d.o. berkata...

doktrin-doktrin kesyaitanan telah mula menampakkan kesan dengan penambahan 1 juta orang penyokong 'aksi bola sepak sebenar' di dalam 'mukabuku' dalam masa hanya 21 hari!

Ini bukti anak muda telah bangkit bersuara untuk menentang pendokong ideologi 'sandarkan pada kenangan', 'bola sepak art' mahupun 'singa tua'.

Dengan penambahan itu membuatkan kelab peminat 'setan merah' bertambah kepada 6 juta orang dan ini melebihi dari mana-mana kelab bola sepak lain yang ada di muka bumi ini.

Sumber: Mukabuku

adinda anna liyana berkata...

jarr...
i tau knp dorang beralih arah...
biarlah...once you out from MU, then I'm not your fan anymore...

wah, panjang berjela menaip abg jarr...

keli berkata...

Jarr, atas nasihat lu gua akn puasa kjp. Gua akan muhasabah kt team gua jer but my finger can't hold it.

SFB berkata...

nice one Jorji.. wahahaha (gelak setan)

talkIZcheap! berkata...

wah... jarr komen macam nak tulis blog dah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...