ANDA SEDANG MEMBACA

14

Kenapa Kita Wajib Juara?

Lucius Maximus Rabu, Disember 29, 2010 , , , ,



Kerana Piala Suzuki AFF asalnya ialah Piala Tiger AFF. Memenanginya adalah ibarat sireh pulang ke gagang (atau ibarat bir Tiger masuk membasahi tekak yang kekeringan)

14 Ulasan:

SocketWorld berkata...

Aummmmmm......

ashraf berkata...

hari ni rimau makan tengkuk burung puyuh.roooarrr!

LS berkata...

go Malaysia!

nazirulhazwan~ berkata...

bro, ade gmbr wa curik dari sini. da kredit kt sokernet.hehe

talkIZcheap! berkata...

tiger... tiga-kosong kah?

maCy berkata...

macy curik jugak satu. comel! sayang mereka ;D

Azfar Ridhwan berkata...

header terbaik! rimau pancarkan sinaran laser. haha

cuak gak kalau rajagopal main taktik mourinho; 'park the bus' macam lawan away dengan vietnam ari tu. tambah2 lagi dengan pawang2 indon kat sana..

neorackle berkata...

header lo kok nya memang gampang.

sialan lo.

Ajiz Zulkifli Nasution berkata...

makcik cleaner opis aku ckp "indonesia harus menang kali ini" sebab "demi maruah negara" katanya...Laaaa...Maruah negara dorg terletak kat kaki pengkau player bola dorg rupanya...noob!!!

Obefiend Weiland berkata...

nice

gua BARBICAN pun jadi

btw.. gua dah cakap dekat FORUM SOKERNET aritu

PARK THE BUS .. park the plane. PARK BIG MAMA

who the fuck cares

winning is winning

ASRAR berkata...

ah sokernet pon curik gambar org gak
kan. ye tak bang?

y.a.n.a berkata...

suka soalan abg luci...

kita tgk jela mlm ni...

ijan berkata...

jgn lupe luci letak park ji sung skali...
mne tau dgn mte sepet die 2 blh trtanduk msuk gol indon

Awang Joe berkata...

kalah tp menang...hahahaha...lama dah tak tgk malaysia dapat piala...terubat rindu...hehe... MALAYSIA BOLEH...!! YNWA.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...