ANDA SEDANG MEMBACA

45

SAPE NAK JAWAB??AYAH PIN?

saudagar gaRAM.. Selasa, Disember 28, 2010
HOK NI SAPE NAK JAWAB????
"Kekalahan timnas Indonesia ternyata sudah diramal oleh Paranormal Andi S Chalin. kekalahan ini karena seorang konglomerat malaysia berdarah cina menyewa tiga dukun dari cina, india dan thailand. mereka dibayar ratusan milyaran rupiah. yg kuat dari thailand, dan 2nya lagi dari cina dan india telah mundur. jujur dia katakan, dia ditawarin milyaran untuk membantu tp dia menolak, jadi dia mau melawan ke3 dukun ini, namun kebetulan paspornya habis untuk pergi ke malaysia.
menurutnya hanya ada 2 pemain indonesia aja yg ga mempan santet dukun ini yaitu Bustomi dan Nasuha. Markus udah pucat krn jampi2 mereka, makanya kyk orang linglung.
tambahnya nanti, pada tanggal 29 di GBK mereka akan tetap menggunakan dukun. si Andi ini akan berusaha menghalau dukun sewaan malaysia ini."disatu sisi, anda gajah Taman Safari bernama Antik, umur 20 tahun memprediksi bahwa Indonesia akan memenangi AFF ini. sama spt gurita Paul dulu gan.. lengkapnya silahkan baca sendiri ato cari aja di tukang koran gan."


45 Ulasan:

ashraf berkata...

indonesia tak power la.team ayam.

Mumia.Megat.Menjelma berkata...

Hahahaha...
Timnas Indon kecelaruan sih...
Persamaan Ayam ngn Sayur??
Dua2 ngok mcm Indon...
Yeah..


p/s; Rajawenger blom gne bomoh Kelate dlm Liga M lg tuh...

fairy berkata...

indon sial! busittt!!!

Kuwe berkata...

Nampaknya spain,brazil,france,italy,england,etc masing masing sudah lama bermain dukun dari kita.

Merrul berkata...

"Sebuah kekalahan hanya memberikan seribu alasan.Seribu alasan membuktikan sang kalah hanyalah seekor ayam serama pencen"-Paul Whitedicks,

penyajak,penyair,ahli falsampah,kaki carut,tukang ramal bolasepak setaraf Pele.

kareem berkata...

Macam-macam hal la depa nih...

mooie berkata...

hahaa.. bodohnye berita indon nie.
dpt celah mna berita. spe cina yg beli bomoh tuh?..hahaa..
ayam+sayur...

Cik Agogo berkata...

kejap laser... kejap dukun...

paranormal sungguh game bola sepak kali ni...

seram dowhh... korang2 yang pegi stadium haritu takde rase mcm pegi kebur ke apa ke seram-seram...

mujur aku sibuk berkaraoke masa tu... jadi tak rasa sangat...

FS berkata...

ayam masak gulai,
sayur goreng belacan..

hapa2 saja la indon.paper tu mesti stendet paper yang selalu cerita pasal mistik bunian etc...wadehellll...

cinta berkata...

gelak guling2

REPUBLIK N9 berkata...

Kepala botak markus perlu dikambing hitamkan... silau siot kah3

Fa-T berkata...

ahahhaaa..
banyak sangat buat sambil nonton filem jelangkung... sundel bolong jaka sembung... k
kahkahkahkah...
pale otak kalo dah jumud...

Saiful Nizam berkata...

kahkahkahkah..
waduhh gawat nich.. kagak tau beneran.. kok jeblos ama dukun!

hahahahampeh.. hape bende pun aku tak paham..

yuu donaghue berkata...

thank god ada bik mama

iamzulfadli berkata...

udah udah dilaserin!. udah udah dukunnya donk!

Jorge Pereira berkata...

jadah dia ayam sayur

aswadz berkata...

mcm2 la mat indon ni...

LS berkata...

kalau dah kalah tu, macam² hal! kalau lapar, salah malaysia.
kalau kalah, salah malaysia.
kalau tak dapat kerja, salah malaysia.

apa diorang nak sebenarnya nih? betul² sampah.

dirty scums.

pfft.

SFB berkata...

wakakaka.. mmg hanjing btol la diorg ni... laser la, dukun la...

sore loser gila babi...

Azfar Ridhwan berkata...

Hati2 semua. Indon nak pancarkan sinaran laser mereka sendiri:

Aktres seksi terkenal Indonesia, Julia Perez (Jupe) kesal dengan tindakan peminat bola sepak Malaysia mengganggu pemain Indonesia dengan melakukan ‘serangan’ laser maka dia akan membalas dendam dengan mengenakan pakaian seksi yang nampak dada bagi mengalihkan perhatian anak didik K Rajagobal.

“Ya, saya serius. Biar semua pemain bola sepak Malaysia buta. Saya akan pakai baju belahan dada supaya mereka buta. Ini adalah laser ciptaan saya,” katanya lagi.

Source: http://www.bharian.com.my/bharian/articles/JupemahupakaibajuseksikacaupemainMalaysia/Article

SFB berkata...

oh jap.. tak puas lagi.. mau add yg ni..

Hakkk Tuiii!!!!

afiq. berkata...

LMAO! dasar Indon! HAHAHAHAHA!

dulu kena gempa bumi pun diorang salah perdana menteri SBY jugak, katanya tarikh lahir bawak sial. ini lagi pakai pawang pulak kata Malaysia main ilmu hitam.

HAHAHAHAHAH! bangang sungguh Indon ni!

sasukeshah berkata...

indon biase arr...
dh la dok kt sini kiter bg makan pastu layan baik2...tp diorang cm hampeh..
ptt pas game aitu tahan sume org indon..antar balik negara die..merempat la kat sane..

Amir_naufal berkata...

kalau boleh main bomoh Malaysia dah menang World Cup dah....huhuh

Joe Grizzly berkata...

pemikiran mistik dunia ketiga. mentaliti sayur masin. dukun? WTF 10,000X lmao!

Muhammad Adlail Noorazam berkata...

kat sini dia nak tekankan yang malaysia tak guna player import tp guna bomoh import.
HAHAHA.

sally allen berkata...

hoh..laser,serbuk gatal,bomoh...

takde pula Apek keeper Msia kata dia gatal2. Markus kata gawang ditaburin serbuk putih bikin gatal2..mata kena laserin. Apa ini? cuba loe orang baca Kompas.huh. Banyak la excuse kalo dh kalah.cuba kalo menang,ada bunyik laserin ke baii?

Ini lagi mau kata bomoh,sapa yang menuduh tu biasanya dia saja yang penah tau dan buat.

Indon aku memg tak heran kalo pakai bomoh ke dukun ke...tahyol je lebeh dorang nih.sikit2 nk berbomoh,bertelek,berparanormal...2x5 uncleseeker la korang nih....

Hannibal King berkata...

Bodo pah ceroh la set2 indong ni. kije nok bomoh sokmo. Bengong. dok wi bli tiket trus nok sokong Malaysia. hahahha bodo.. bodo.. bodo..

Hannibal King berkata...

Tu keje suratkabor tabloid murohan indon.

top_ace7 berkata...

Bukan guna dukun lah. Malaysia guna Uncle Seekers laaa. Level tinggi punya. Kah kah kah.

SysAdmin berkata...

[facepalm]

The Sharkox berkata...

KAHAHAHAHALAHALAKAJAHAHAHAHA


Bongok punya indon..haha

Cik Agogo berkata...

top_ace7~ terbaek ahh... up sikit ye tak dari dukun2 semua kan... hahahah...

Muhammad Amirul Asraf berkata...

LOL... x bley blah la diorg nie... mcm2 citer diorg nk buat... pape pon lyn je la... hiburn time cuti... :p

Jojoe Ali berkata...

OMG!!!

Patutlaaa...

laser + dukun = harry potter.

dah lama dah aku syak!!

(che ceghitain.. che ceghitain..)...

Nerzhul berkata...

adoi payah benor jenis tak reti terima suratan takdir ni.

ska berkata...

Indon ni baghal dowh... dah time diorg tak penah kalah ari tu tade pulak dingaku main dukun.. dasar Indon ba8i puk1mak.... temper gwa...

Jorge Pereira berkata...

Hannibal King indon ada tabloid standat mahal ke?

Hani berkata...

bomoh pasport mati?

WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

keli berkata...

Gua syak game ars dgn che pagi td budak2 ars gune bomoh....kakaka...

ijan berkata...

@keli

LOL

zool berkata...

gile bodoh diorg ni..
masih x bleh terima kekalahan
malaysia menang sbb ada Rajawenger..

KO ADE???

lara_nur berkata...

wei bukan harry potter la.

harpot.

baru betul.

ameer berkata...

da la pemain bangang..penonton pun bangang..media lagi bangang..pemimpin pun sama bangang..gila bangang indon nie..main leser la,dukun la...dok tengok bola diam2 sudah..

Pa'ang berkata...

waduh2 kok beneran malaysia main dukun??..hahaha...korg yg main cm taik bnyak lak alasan gampang..anak harun pnye warsawan indon..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...