ANDA SEDANG MEMBACA

5

Anda mahu baju sokernet yang hebat dengan percuma?

Abdul Sokernet Selasa, Mac 01, 2011
Ada syaratnya.

Tapi syaratnya mudah. Iaitu menjadi sukarelawan Futsal Sokernet pada 5 hb Mac 2011 ini. Mula jadi sukarelawan jam 8 pagi sampai 4 petang. Kerjanya tolong pegawai sokernet. Kalau pegawai sedang duduk minum, tolonglah dia duduk minum juga. Faham ke tak? Oleh kerana kuota perempuan sudah penuh, ini kuota untuk sukarelawan lelaki pula kerana pertandingan ini semakin berprestij dan bertaraf FIFA. Tempat terhad.

Sapa nak, e-mel segera ke sokernetmail@gmail.com. Letak tajuk - SUKARELAWAN YANG BAGUS. Sertakan sekali nama penuh, no telefon, dan satu sebab mengapa kami hendak pilih anda.

Tarikh tutup pada hari Khamis. Selepas itu, lu menangis darah sekalipun merayu nak baju percuma, memang gua bagi elbow rooney je terus.

5 Ulasan:

Serigala Galanya berkata...

Ok. Gua nak elbow wuney, kasi gua baju!

Kahkahkah!

Kurast berkata...

yop..kome ade baju antu mak limah balik rumah?

adinda anna liyana berkata...

cm haram komen dak 2 org ni...

abdul,
agak2 kalau bg alasan saya nak jadi sukarelawan sbb saya nk jumpa pengulas-pengulas sokernet, diterima tak?

Kamarul XY berkata...

Aku dah emel. Aku tak dapat jadi sukarelawan, aku bakar blog korang.

PELAUNG PULAU berkata...

kuota sukarelawan pompuan da penuh ke atau lu orang memang tak dapat langsung sukarelawan pompuan?...dah takde sape nak suh jadi sukarelawan baru nak terhegeh hegeh carik jantan..kahkahkah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...