ANDA SEDANG MEMBACA

26

Pelita Jaya , Safee Salee dan Makwe Indo

Obefiend Weiland Selasa, Mac 08, 2011 , ,



26 Ulasan:

. berkata...

mula mula tu ultras diorang kan?

perempuan yang cakap ni rasanya capo wanita pelita jaya

Kurast berkata...

harap2 safee score setiap kali game...

MuKaHaNTu berkata...

Nice boobeh..even muka tak mandi. I take it anyway..

BTW, Safee ni lagi berguna dari Torres. Sekian.

nu_Ox3r berkata...

"Nice boobeh..even muka tak mandi. I take it anyway.."

ayat desperado sgt bro..hahah

Azroy Bin Kassim berkata...

pilih la cewek ala2 sinetron.. wadduh.. udah terencat makan pagi gua..

Ozzz300 berkata...

lol dlm ramai2 tu aku mcm nmpak pipi je?

ijan berkata...

ye dok ni astro..mcm dkt malaysia je?
hahahaha

Hidup Sihat berkata...

astro arena?

LoStGuErReRoZzZ... berkata...

Siap pakai helmet tgk bola... jage keselamtan betul diorang ni...

Berbo berkata...

apabenda tu pundi pundi gol

Hazard Ali berkata...

Siap ada lagu tuh! COOLIO!~

momokonyok berkata...

make malaysia proud safee!

pembaris berkata...

3 poen..???

galileo berkata...

makwe indo mmg tak mandi pagi ke?haha

syakir berkata...

safee sali,positioning dan penyudah yang terbaik.
ayuh 55,teruskan menambah pundi2 gol.pundi kencing jangan dimain sebelum bola disepak,enggak nyaman sih...

Hazard Ali berkata...

pundi pundi + poen.. hurmm...

AKSARA : 'pololm'.. pun lain macam...

Emoon Zulhilmi berkata...

safee sali ni memang ade hubungkait dengan popia s.s ali ke?

hantuLongkang berkata...

jadi rakyat malaysia kena sokong pelita jaya ke sekarang?...haha

talkIZcheap! berkata...

Baik sokong Kelantan, ada KFCM ngan SIT...

WV: botak... yg ni pon lain macam jugak...

keli berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
keli berkata...

Gua hrp Safee Sali bole jd penjaring terbanyak kat liga indon...bile org luar salute player malaysia die pye feeling len sket....Viva Selangor...oppsss lupe plak...hehe

trevor berkata...

jeles aku tgk penyokong kelab2 indon. kalo pasukan-pasukan negeri dkt malaysia semangat mcm ni kan bagus.

yusraime berkata...

Gila ah supporters Indon.Kelab walaupun duduk kat tangga tercorot pun stadium masih penuh.Respek...

Streetwizer berkata...

steady...poen????

cecx berkata...

nk tgk smangat mcm ni datang la stadium sultan muhd ke-IV kota bharu...

sompeq berkata...

1:18 selamba badak jer penyokong turun padang amik gambar ngan player.. tu time menang.. kalau kalah,mau dia baling hset kat muka safee depan2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...