ANDA SEDANG MEMBACA

32

Pemain terbaru Arsenal

Abdul Sokernet Selasa, Mei 03, 2011 ,
Memperkenalkan ayam tambatan terbaru Arsene Wanger..

Pina.. Mukanya lagi tenang dari adiknya, bukan?

Biodata:

Nama: Pina
Asal: Kuala Lipis
Hobi: Mandi dengan gajah di Kuala Gandah
Makan kegemaran: Dodol gula kabung Hulu Dong
Cita-cita: Membuka pusat santuari anjing

Gambar oleh : Ismail Othman

32 Ulasan:

Hidup Sihat berkata...

macam gampang!

anerp berkata...

wakakakaka.. pipi versi tanned

Yozad berkata...

Pipisagna!

Encik Akmal berkata...

kesian pipi.. eh! kesian sagna..

mooie berkata...

hahahaha!.

rashideeshukri berkata...

legendddddd!

dah menang pun kena anjing. apa la nasib anak-anak ikan Wenger ni.

Hazard Ali berkata...

eh ni bukan anjing ni, ni penghormatan ni. bukan ke team hebat tu. untuk dianggap sebahagian dari team hebat, patut bangga apa!

Owh.. 7th! Sama macam Owen, yang main macam b***h ari tu.

Sekian.

sharkzsky shahir berkata...

kahkahkahkah

lara_nur berkata...

ada macam kesan pakai bedak sejuk la. foundation silap ni. but, not bad. masih terpancar nur wajah tu, tu yang penting

ijan berkata...

hasil stall banyak sangat ni sampai boleh tukar kaler dengan buat rambut

Berto berkata...

steady dan tenang

Pipiyapong Abdillah berkata...

Fakinggggggggg

Fiffy berkata...

versi osama laden

osama fan arsenal gak, kena photoshop. skrg mi nusim fan arsenal main photoshop eh

Diego Amani berkata...

hahah, muka penuh tawadduk lagi suci.

Ajeossi berkata...

hhahaha

Streetwizer berkata...

steady pina...kirim salam kat adik wilshere ngan ucapan selamat menjadi bapa...

nunu ab halim berkata...

oh my tenang gila muka.
kalah ashraf muslim
kalah bf aku

hans0 berkata...

pina, nak nombor, plisz... hot la u

AMRI berkata...

abdul butthurt ke?
:guling:

jujia berkata...

pina ni lagi ensem dari sagna..
pipi jgn perasan..

oni berkata...

cilake menjadi! hilang mengantuk gua! kui kui kui....

Zinedine Zaiddin berkata...

Giler hensem..siap ketak2 lagi..HAHAHAHAHA

nyzm berkata...

ini baru tough! tenang je.. hahahahahaha!

Nik Saiful Anuar berkata...

pina?? da mcm pienarr jer, haha

Kap berkata...

sila lebihkan senyuman di wajahnya.
hahah.

jumari jipan berkata...

cilakakkkk!!!!aduhh..sakit peret

mizu_sama berkata...

hahahaha....lagi klaka dr 'respect the don'

hahhahahahah

hellghast berkata...

tenang siot! hahaha!!!

keli berkata...

Hobi mandi dgn gajah???!! Apekejadahnya...kakakakaka...

Tengku Sidek berkata...

hahaha..apesal tak di adjust muka wenger jadi muda..dia suka ayam muda2 dalam skuad..mesti come..hahaha

crazy_labelle berkata...

wahaha... hampes...
apsal bibir xkasi tebal skit..

momokonyok berkata...

perghh,
aku igtkan farid kamil tadi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...