ANDA SEDANG MEMBACA

17

Siapa Bilang Komentari Bolasepak Amerika Tak Menawan?

Obefiend Weiland Khamis, Jun 09, 2011 ,
WIN!



17 Ulasan:

ibnu sina inamza berkata...

OSEM bro!

hellghast berkata...

2nd!!!

SagaPutih berkata...

wawaa wee waa!!

Tipu Tapi Benar (TTB) berkata...

Bila mereka ada Andrés Cantor sebagai idola, pasti akan ada pelapis-pelapis yang hebat yang akan muncul tidak lama lagi.

Khairi Jamian berkata...

WAH-WAH-WEE-WA!

anerp berkata...

haha.epl gak yg terbaik comentator nye..

talkIZcheap! berkata...

who cares 'bout the commentary? Lame...

Ajeossi berkata...

zz..

rashideeshukri berkata...

commentator agak slowpork masa first goal, dah goal dua saat baru nak meroyan.

zu berkata...

ok la tu daripada komentator liga super malaysia.
kucing gua pun boleh tertido.
tapi komentator yang jenis meroyan macam ni pun kalau disuruh buat komentri kat liga malaysia, dia pun tak tahu nak ulas macam mana.
tengok gaya permainan pun boleh buat dia letak jawatan.

ska berkata...

wawawiwaaaaaa!

Kurast berkata...

waaaarrrgghhhh...wa wa wi wa....

ibnu sina inamza berkata...

kne tgk commentator arab lah...lg power!

Hazard Ali berkata...

WAWA WEE WA? Wtf...

cantona79 berkata...

latin amerika lg best..goooooooooool goooooool
chiii chiii chiii chichariiiiito

Tengku Sidek berkata...

waaa waaa wiii wiii wuuuu

Kumbang berkata...

suara siggas dooo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...