ANDA SEDANG MEMBACA

23

Match Preview - Liverpool vs Musang King

van kordi Jumaat, September 23, 2011
Musang king ialah sejenis buah durian yang sangatlah sedapnya. Sabtu ini bertarikh 24 Sept, pasukan King Kenny akan makan musang king. Pehhhhhh!

Sessi memakan musang king akan bermula pada jam 10malam waktu Malaysia di Anfield. Musang king diterbangkan khas ke sana dengan menaiki kapalterbang Airbus A380. Santapan yang enak dihantar menaiki kenderaan yang terbaik untuk dijamah oleh pemain kelab bolasepak bertaraf 5 bintang. Pehhhh!


Tak perlulah saya ramal keputusan perlawanan ini kerana lepas makan, tentulah pemain akan buang air besar. Yer betol! Selepas ditelan pasukan King Kenny, musang king akan menjadi santapan mangkok tandas pula.

#YNWA ./ Pehhhhhhhh!

23 Ulasan:

Muhammad Firdaus Hamsani berkata...

konfem livefool kalah dgn yg ni.... ape makan? silap makan la weh,.....

Mohd Aizat Nazmi berkata...

Gua syak musang ni pandai bukak sendiri tin sardin jenama ayam guna pembukak tin. Kerja mudah. Standard tin sardin besar. Ada dalam 3/4 ketul sardin. Kenyang jugaklah musang ni. Pehh

missus vidic berkata...

saya sgt kagum dengan semangat jiwa kental pakkordi..

entri2 ckp besar sebelum game mcm ni lah yang saya tunggu..

bukan mcm entri abdul yang mengarut ntah apa2...LOL

btw, Stoke 0 MU 7..hihi

aranzedo berkata...

jangan jadi kes minggu lepas sudeyh...

#yenuwa

Jarr berkata...

rasa mcm nak comolot pakkordi.

Raven X berkata...

Gua saspect ngan King Kordi. I mean Pakkordi. Entry macam ni lah yg kami suka. X macam Abdul yg gemar konek tu punya entri. Banyak sangat makan konek kot dia. Kesian.

#YNWA

hantuLongkang berkata...

selain menjadi santapan mangkuk tandas, ia boleh dicairkan menjadi baja asli dan dibotolkan seterusnya dipasarkan...duit hasil jualan boleh buat beli pengadil macam MU selalu buat :D..

mOUSEy berkata...

Maka santapan abdul pula adalah kon** kepada king kon** kerana king kon** akan sumbat kon** dalam mulut abdul selepas menyantap musang di atas mangkuk tandas.

YNWA pakkordi!

e-mel kompeni berkata...

aku sebenar-nya tak dapat menghadam dgn lawas-nya entri2 yang disajikan oleh pakkordi ni..
kadang2 ada isi, kadang2 mengarut lebih..
mungkin perut2 yang kelaparan takhta kejuaraan inggeris mampu menghadamnya..

mirul berkata...

pak kordi ni loser betul.

kang kalah buat malu je.

YNWA!!!

RyuJi berkata...

musang ni musang sekolah punye...dia da siap- siap beli pembukak tin sardin smart shop sebelum naik flight..hahhaa

rashideeshukri berkata...

ini betul-betul takbur. kah kah kah.

msuhaimi2007 berkata...

Eh... takde ramalan pulak kali ni... Haha...

awall udinn'ALFIE'starr berkata...

sampah sial entri ni

Nik Zulkhairi berkata...

syabas pak kodi. entri yg tipikal.

abdul tgh asah k****

transformasi berjaya rakyat sejahtera.

jebat berkata...

keyakinan tak setara dgn kekuatan..ibarat menongkah arus deras guna rakit...tenaga habis,rakit makin hanyut ke muara..smp laut terus karam....

mirul berkata...

jebat ni gua syak karam singh walia la.

hellghast berkata...

satu je gua nak ckp dan selalu terjadi,bile takbur sebelum masanya maka berteraburlah bongkaknya...apapun gua harap charlie adam errr Charlie Kordi mohon debar...hahaha!!!

fikiranlicin berkata...

Pakkordi.. Salut. YNWA

keli berkata...

Durian musang sedap.Taik musang boleh buat kopi...
Ok main kat Anfield liverpool kompem menang. Lagi sedap kalo Gerrard main.

pakkordi berkata...

Salut!

Hah, kalau Gerrard main memang tak merasalah orang lain makan durian tu.

Streetwizer berkata...

musang? gua mau serigala...fffuuu!!!

Setsuna berkata...

musang dengan serigala pun tak dapat nak beza. Sedih betul dengan penyokong liverpool...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...