ANDA SEDANG MEMBACA

14

GoalGol Header Paling Power

Obefiend Weiland Selasa, November 22, 2011 ,


Kepala Takuk

14 Ulasan:

Berbo berkata...

lame

Hazwan Arif berkata...

giler

Tengku Sidek berkata...

lapok...ingat tandukan Asra td..hahaha

Haziq berkata...

Konek dia ni besi ke apa????

Ni la maksud luci ngan pipi selama ni .. Kepala Bana!!!haha

keli berkata...

Apa celaka macam ni pon ada...:D

Nwx berkata...

kalau kepala bana ni orang sanjung kot. kah kah kah

JASON berkata...

nih bkn kepala bana....


nih kepala takok...

sinach zawawi berkata...

hahahahhahahahahhaha..part klakar bile team lawan komplen tunjuk skali..kahkahkah

orangmuda berkata...

hahahaha...geng lawan xpuas hati

r.k berkata...

yang ni taknak doping ? keh keh keh

PemburuBana berkata...

Yg skor tu adik "kecik"..pemain rahsia ke 12 team tu..haha

Orang Akaun berkata...

dia dah sapu ubat bius siap2 kot?

Ajiz Nasution berkata...

Mamat ni kalau tgk bola mesti dia dengan sombongnya boleh mengatakan " hek eleh si fakri ni depan gol pun tak boleh score? kalau aku lah, pakai kepala bana je pun dah boleh gol".. Legend mamat ni!

Adobe Fonte berkata...

senak tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...