ANDA SEDANG MEMBACA

12

Jello Biafra And The Guantanamo School Of Medicine

Hellexist Rabu, Disember 14, 2011

Jangan nak bola sangat woi.. layan layan rock dulu

12 Ulasan:

Pet Shop Boys berkata...

Kimek Jimbo pun dah ada sini? DOnut satu oi

Pipiyapong Abdillah Hamzah berkata...

Budak budak bolo sekarang mana reti rock dah.

Putra berkata...

bolo la lu pipi, keh keh keh...

Ozgur Cek berkata...

akhirnya jimbo muncul

pakkordi berkata...

Aku metal gak dulu2. Sekarang pun metal lagi tapi masih terkejut tengok gambar video ni.

Cob Nobbler berkata...

budak bolo la ni layan shakira ke?dari 2006 dengan 2010 lagu bolo werld cup manjang dia.2014 kalau dia memang aku tak tau la nak cakap apa.

trevor berkata...

oh ini metal....baru aku tahu.

pejalan kaki berkata...

bangang

GanutigeR berkata...

mohon satu entry pasal terfaktab.gua baru kena ban ni.cibai

rashideeshukri berkata...

ini Freemason ni. dakyah konspirasi.

mohon dengarkan Behemoth.

Ajiz Nasution berkata...

Layan Jamal Abdillah lagi bagus daripada layan lagu spesis makan orang macam ni! ptuiiihh

hantuLongkang berkata...

ni mayat kenedy ni...hidup lagi dia..hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...