ANDA SEDANG MEMBACA

16

Peter Anakin Skywalker

Jorji Selasa, Disember 06, 2011



Macam-macam cara nak jadi juara.

16 Ulasan:

speedrider berkata...

Ultras Skywalker

Pert Doherty berkata...

hihi

amhami_a berkata...

sumpah kelakar....hahahahaha

KaY BeRpUtAr berkata...

x kelaka pon.....

lang berkata...

boleh tahan slowpoke

Anonimus berkata...

hantam jelah ji

Nik Zulkhairi berkata...

cam celake..

Ajiz Nasution berkata...

Darth Vader: Don't underestimate the Force.

top_ace7 berkata...

"Luke, I am your father!."

Nwx berkata...

dengar kata AVB nak jual dia ni masa perpindahan januari nanti.

Maman berkata...

Cech is getting past his prime. I do not know whether Chelsea should let him be sold or keep him. But to change the whole squad to be a AVB team, maybe he also included in the shortlist of January's sales window. Always love to have him actually. A good lad even break his nose & skull. Huhu~

keli berkata...

Darth Vader pandai main bola ke? Petr Cech pandai guna light saber ke? Jadi apa tujuan gambar ni...hehe

Cob Nobbler berkata...

tahan bola guna force.memang awesome.

Maman berkata...

@Keli... Dark Vader xnampak main bola sgt sebab selalu sepak askar putih dia jek... Hahaha. Kalau Cech lak, pedang bertelor laser jer ader... Ape ade hal..~

hantuLongkang berkata...

canggih jugak pakai lampin saiz dewasa kat kepala ni...jarang2 manusia buat kerja mcam ni :D

Frankie cokeupthenozza berkata...

mcm gambar copy kt FB je -_-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...