ANDA SEDANG MEMBACA

22

Le Kings Of Europe

Abdul Sokernet Jumaat, Mei 25, 2012 ,



Selamat Hari Istanbul Yang Ke-7!

Campur Hari Istanbul yang ke-7 ni, kiranya dah 12 kali Liverpool menang Champions League!

Memang King!

22 Ulasan:

Gua! berkata...

first!

azfar zafar afzar berkata...

5 is better than 3

Melody berkata...

Eleh, jeles la tu.

Encik Akmal berkata...

rasa kesian pula pada Liverpool kalau dah macam ni post nya. kah kah kah!

Fahmi Ismail berkata...

Isketambola

Badang berkata...

Congrats....

izudin r berkata...

SUME GMBR2 LAMA KUAR

kobetz berkata...

minx julang lg yg ke13 thn dpn..;-)

Mista Maman berkata...

Hahahahaha... Layan der.. Classic.

Mr.Peot berkata...

mohon gambar terbaru liverpoll menang liga inggeris dikeluarkan untuk tatapan umum!!!!!!!!!!!
YAWN!!!!!!!!!!!

aranzedo berkata...

5 > 3 > 1 > 0

(pilih team masing2)

Mr.Peot berkata...

azfar zafar afzar 25 Mei 2012 10:20 PG
5 is better than 3

19 is better than 18
2010-2011 season is better than 1989-1990 season

mohon admin siarkan gambar terbaru liverpoll menang liga inggeris untuk tatapan umum terutamanya generasi masa kini...terima kasih!!!!!!

YAWN!!!!!!!!!!!

trevor berkata...

kah kah kah. aku dapat rasakan yang abdul sebenarnya sygkan liverpool walaupon dia sellau meng'konek'kan semua yg berkenaan liverpool.

mungkin kau sakit hati diperbuat liverpool kerana telah menyerahkan jiwa dan raga, kan abdul?

ilek la sokong ala kadar macam aku je abdul. takdela kau sakit ati sgt.

keli berkata...

12th

keli berkata...

Kenapa tak 12nd? Kenapa mesti 12th. Kenapa, kenapa, kenapa? Kenapa mesti 12 abang Abdul? Kenapa mesti 5 kenapa tak 3? Kenapa mesti 19th kenapa tak 20th? Kenapaaaa!!!!

nev berkata...

yay! *matakeatastangankebahu*

RABUN berkata...

bagus Abdul konek! Ko mengingatkan aku betapa meriahnya Liverpool masa angkat piala

fatahkhairi berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Pet Shop Boys berkata...

Abdul sokernet Anak babi

Pet Shop Boys berkata...

Abdul Sokernet Anak babi

ronalbi berkata...

yang jauh berkirim salam. yang dekat berkunjung kunjungan...dalam menjamu selera, pasti ada yang tiada.

ronalbi berkata...

http://uncleseekers.blogspot.com/

muka uncle seeker macam awek kan kalo dibuang kumis.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...