ANDA SEDANG MEMBACA

8

Bayern Munich VS Barcelona - Final Before The Final

racYnc Selasa, April 23, 2013


Sebelum melihat perlawanan padu ini ada gereknya kita melihat dahulu beberapa fakta penting tentang kedua dua pasukan. Oh ya, entri ini tajuk sahaja dalam bahasa inggeris, segala isinya akan di isi menggunakan bahasa melayu. Yang bodoh bahasa inggeris, jangan risau tau. XOXO.

1 - Bayern Munich juga dikenali sebagai 'Star Of The South (Stern des Sudens)', tapi ramai rakyat marhaen German mengatakan skuad Bavarians tidak sama sekali ada kaitan dengan pasukan Southern Tiger Al-Palsu dari selatan Malaysia. Sampai menangis nangis mereka nafikan. Punya lah tak suka.

2 - Dalam enam pertemuan mereka yang terakhir, Barcelona hanya pernah menang sekali sahaja terhadap Bayern Munich. Sekali sahaja!

3 - Bayern Munich telah memenangi 17 dari 20 perlawanan Champions League mereka di Allianz Arena (termasuk final UCL 2012).

4 - Mengikut rekod, Bayern pasti mencipta jaringan jika bertemu pasukan dari Sepanyol di tempat sendiri. Menjaringkan sejumlah 25 gol dari 13 perlawanan. Bapak powernya kamu ni!

5 - Barca merekodkan 56 shot on-target di UCL musim ini, yang terendah dari ke empat empat semi finalis. Bayern Munich pula merekodkan 66 shot on-target.

6 - Bayern Munich menghasilkan 202 hantaran lintang dari open-play (20.2 per game), tertinggi di UCL musim ini.

7 - Barca hanya menang sekali dalam 5 perlawanan terakhir mereka dalam UCL musim ini (3 seri, 1 kalah). Bangang bangang bangang!

8 - Barca suka main passing passing serupa anak anjing. - fakta semua pun tau.

Ramalan gua, The Bavarians akan ke final. Kepada pengulas lain, lets the battle begin!

8 Ulasan:

MéuzAngelo™ XXIII berkata...

barca main passing2 serupa anak hanjing kurap! bayern pasti menang! ini kalilah! haha

Mista Maman berkata...

racYnc, xpayahlah mention johor. Lu hebat sgt la, der. Makan besi ke? gempaq berbual...

Mista Maman berkata...

3 - Bayern Munich telah memenangi 17 dari 20 perlawanan Champions League mereka di Allianz Arena "(termasuk final UCL 2012)"

*yg Chelsea menang UCL2012 kat mane? main reeeedah je tulis FAKTA.. Mohon waras...

Red Doss berkata...

mista..betul la fakta tu..20 game termasuk final..bukannya game yg menang tp game yg main kt allianz arena..huh,x faham bahasa malaysia nk hentam org pulak..

Kin berkata...

analisis / ramalan yg hebat. outstanding. satu nak tanya, apekah nombor ekor 4D dan 7D esok? saya nak g beli nih sat gi.

mdazlnshkni berkata...

barca kalah, thx Bayern!

Sii fieqar berkata...

@mista

racync yg main redah jer atau ko yg tak faham bahasa melayu???suka sangat komplen xtentu hala...xpasal2 free2 kna bahan..

test power berkata...

Bukan final sj racync..bleh juara ni

Man U,Inter dgn Chelsea dh menang dgn Barca kt semi UCL..dan masing2 jd juara

rasa2 mampu ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...