ANDA SEDANG MEMBACA

0

keputusan Penuh Undian Peringkat Kumpulan Watsons Piala Malaysia 2013

Jali Bah Sabtu, Julai 27, 2013
Fokus balik dekat liga Malaysia, tolak tepi dulu cerita tingkap perpindahan, Suarez ke Arsenal, Rooney ke Chelsea, Chopot ke Pahang dan skuad Gopal yang kena bantai 5-0. Bila nak menang ni Gopal.

Piala Malaysia, piala paling hebat dalam sejarah bola sepak di cakerawala bumi selepas Piala Dunia, namanya saja mungkin berubah, piala HMS malaya sebelum rebranding ke piala Malaysia, kemudian jadi fenomena sekejap dengan nama Dunhill Piala Malaysia dan sekarang tukar balik ke Watsons Piala Malaysia.

Ya Watsons, kedai jual peralatan farmasi, produk kecantikan dan kesihatan diri, alahan, resdung, sembelit dan kencing tak lawas terkemuka di Malaysia.

Kualiti masih sama kekal dengan gaya, mutu dan keunggulan. Soalan pun masih sama, yang balik-balik Zainal Abidin Rawop akan tanya setiap tahun sampai aku naik bosan nak jawab, ke mana piala Malaysia tahun ni, ke Singapura, kekal di Pantai Timur atau mungkin terbang ke Pulau Borneo.

JDT? Itu pasukan bola sepak ke?.
Satu ketika dahulu, Dunhill Piala Malaysia
Sembang panjang pun tak guna, baru tadi Hafizal Hamad mesej aku keputusan cabutan undi. Aku dekat Fulham Street ni, seminggu dah dekat sini, sultan Sokernet suruh cari bahan. Sepak mula terajang pada 20 Ogos 2013.

Ok, aku nak pergi tarawih ni.

Kumpulan A

Johor FA, ATM, Sime Darby FC, Selangor (Juara 32 kali)

Kumpulan B

PKNS FC,  Felda United,  T-Team,  JDT

Kumpulan C (Kumpulan maut)

Negeri Sembilan (Sayur tahu, sayur), Pahang, Terengganu, Kelantan (Calon juara)

kumpulan D 

Kedah, Perak, Sarawak, Lions 12

0 Ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...