ANDA SEDANG MEMBACA

16

Banggang!

Lucius Maximus Isnin, Oktober 28, 2013 , ,

"Aku banggang!"
Arsenal 1-2 Borussia Dortmund


"Kah kah kah. Schalke 04 pun banggang! Banggang macam Arsenal!"
Schalke 04 0-3 Chelsea



"Kah kah kah. Schalke 04 memang banggang! Banggang macam Arsenal jugak!"
Schalke 04 1-3 Borussia Dortmund


"Hmmm tidak, aku masih power. Crystal Palace lagi banggang!"
Crystal Palace 0-2 Arsenal


"Banggang! Tak payah nak power sangat, menang lawan Crystal Palace je bang, lainlah menang lawan Manchester City. Banggang!"
Chelsea 2-1 Manchester City

16 Ulasan:

Tanpa Nama berkata...

power!

Banggang

Tanpa Nama berkata...

Padu !

umar berkata...

banggang ke bangang? 2 g atau 1 g? siapa yang bangang sebenarnya ni?

Tanpa Nama berkata...

Gangbang bangang

Tanpa Nama berkata...

umar yg banggang

Tanpa Nama berkata...

masih cium bontot arsenal la banggang!

Tanpa Nama berkata...

haha masih ramai lagi yg cium bontot luxius bangang ni. setakat keluar buku bola seketul tak payah nak sanjung sangat la.

Tanpa Nama berkata...

Bangang abadi, bangang selamanya.

Tanpa Nama berkata...

siapa yang guna Tanpa Nama tapi cium bontot Luxius bangang, maknanya mak dia bangag dan hitam.

Tanpa Nama berkata...

macam mana nak komen ni? segalanya bangang sebangang bangangnya!?

Tanpa Nama berkata...

League Cup 2013
Arsenal 0 - 2 Chelsea



Kebangganggan muktamad.

Tanpa Nama berkata...

Dey pakiu racist asshole!!!

-Tun Mari Mariappan-

pembenci luxius dan tun mari mariappan berkata...

sokernet would be better without luxius shithole...and tun mari mariappan.

Tanpa Nama berkata...

dey pembenci go die!

-Tun Mari Mariappan-

Tanpa Nama berkata...

chelsea dah kalah tak buat entry bangang ker?

talkIZcheap! berkata...

Takder entri "Banggang II" ker??

"I make 11 mistakes..." - Jose Mourinho.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...