ANDA SEDANG MEMBACA

23

O Captain! My Captain!

Jorji Rabu, Mei 07, 2014

PERHATIAN: Artikel ini untuk bacaan penyokong Manchester United sahaja atau mana-mana peminat bolasepak sebenar kerana mempunyai unsur subversif atau keganasan. Walaubagaimanapun, penyokong kelab lain di benarkan juga membaca untuk belajar.Terima kasih.

--------------------------------------------------------------------------

Oh Tuhanku! 
Seorang kapten bolasepak yang hebat bukan sahaja gah namanya di kalangan penyokong tetapi membuktikan juga di atas padang. Karisma yang tinggi, seorang pelindung kepada anak buah, bertahan ketika di asak dan mampu menghasilkan gol di saat genting. Kapten pasukan Manchester United sentiasa bertukar ganti namun tidak seorang pun pernah gagal dalam menjalankan tugas mereka. 

Kita ulas secara bergambar untuk lebih orgasm.



 Di beli dari Spartak Moscow dengan yuran perpindahan sebanyak 7juta pound pada tahun 2005.
Tengok la ketinggian dan fizikal kapten ini, ingat Jaap Stam?


Vidic boleh lakukan apa saja untuk menggagalkan serangan pihak lawan. Inilah fungsi sebenar kapten pasukan juga pemain pertahanan, jangan bagi pemain lawan lakukan percubaan. Kapten pasukan bola kau hado? Bagi bola ke pemain lawan untuk menjaringkan gol ada la..kui kui kui.


Ini lengan sapa pulak kau gigit ni Vidic oiii? sampai berdarah-darah. hmmm.. Sepanjang LAPAN tahun Vidic bersama United beliau telah kehilangan dan menggantikan 22 batang gigi. Semuanya patah, tercabut atau hilang ketika perlawanan...dahsyat! Walaubagaimanapun, tiada satu pun gigi beliau jonggang ke hadapan. phewww!! hebat doktor gigi beliau!


Semangat juang Vidic sangat tinggi. Mungkin sebab beliau seorang Serbia. Beliau sangat pantang pada divers atau pemain lemah mental/jiwa. Usik sikit terbang lebih, tak usik pun terbang sambil menjerit pegang shinpad. Pemain macam ini selalu Vidic akan sekolahkan dengan makian kemas.
Nak tau apa ayat Vidic kat gambar atas tu? ahh.. tak sampai hati pulak aku nak tuliskan.


Kau nangis ke Vidic? Langsung tak! Kalah menang adat bertanding. Hanya airmata darah dari seorang pejuang yang gagah membezakan. Dalam profile beliau aku baca, kalau terakhir beliau menangis airmata biasa ialah ketika berumur 3 bulan. hmmm...?

Ahhh.. aku suka gambar ini. Mencium piala English Premier League. Ini piala ke berapa kau cium la? untuk rekod; 5 Kejuaraan Liga Perdana, 3 league cups, 5 komuniti cup, 1 kejuaraan Eropah sebenar dan beberapa kad merah untuk 8 tahun. Not bad! Inilah kapten sebenar. Tapi..gaya cium pandang kamera ini lain macam la. hmmmm...?


Keupayaan menjaringkan gol melalui tandukan adalah satu mimpi ngeri kepada pertahanan pasukan lawan. Kau tengok la muka Phil Jones tu camna. Dia sendiri pun ngeri.

Nemanja Vidic

Terima kasih Kapten! Semoga berjaya di kelab baru dan terus bermain bagaikan seorang bintang sebenar, di dalam dan luar padang. Inilah kapten bolasepak sebenar!

23 Ulasan:

Unknown berkata...

Kah kah kah! Terbaik jorji!

Tanpa Nama berkata...

Hmm....not bad...

captain marvel berkata...

rindu penulis2 lama blog ni...penulis baru?hurmmm...hampeh....ske baca jorji ni sbb dia fans utd dan artikel sentiasa padu dan kemas

Apostolos Velios berkata...

menanti hari kiamat

Tanpa Nama berkata...

J or ji & vidic = legend!

#respect

Tanpa Nama berkata...

penulisan yang santai tapi padu

penulis baru sokernet beria ria mencuba siap maki maki tapi hampeh dan tiada identiti.

Tanpa Nama berkata...

Amboi jorji. Man utd duk no 7 lagi masih boleh orgasm.poweer.

kobetz berkata...

men darah siot..
padu!

Madafakkka™ berkata...

Padu!.
Terima Kasih Vidic!

lilrojak berkata...

Vidic The Fearless Leader

Tanpa Nama berkata...

tq vidic!

Azhanhizan berkata...

Teruskan orgasm Anda walau di mana pun MU berada..hahaha

Unknown berkata...

Terbaik, padu.

Tanpa Nama berkata...

memang la tak der air mata serbia tengok lah apa dia buat dengan bosnia...

jantan yang tak boleh menangis adalah jantan keparat

keli berkata...

Nak tau sebab apa die blah?
Sebab tak bole keluar England main bola musim depan.
Muahahaha...:D

ayobkelubi berkata...

oh my captain. my captain. can't play in another euro league that's why oh my captain, my captain want to leave. loyal oh my captain?. ya, in your dream!. wikiwikiwiki.

Tanpa Nama berkata...

Budak2 bola ni poyo belaka.

Tanpa Nama berkata...

Orgasm aku baca artikel ni...padu!!

sero berkata...

terharu

Tanpa Nama berkata...

dey great Vidic

-Tun Mari Mariappan-

Tanpa Nama berkata...

membaca rencana dan penulisan J or ji sama macam vidic juga... penuh orgasm...baca ayat mula pun dah ter orgasm...syabas...

Tanpa Nama berkata...

nak tau apa yang vidic ckp kt gmbr tue?xyahlah akau teruskan coz klu aku ckp mmg memalukan manGAY united jer...hahahaha...sbb ko dive ler manGAY no.7..klu x dive mau ke lantai kedudukan MAnGAY united...hahahahaha...

janxxx berkata...

padu..baru mantap nak baca..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...