ANDA SEDANG MEMBACA

14

Sekadar Sokernet

zaileefd2 Khamis, Ogos 14, 2014

Macam biasa, aku nak tulis serupa Mahathir.

1.  Malaysia diundi bersama penyandang juara 2012 dalam kejohanan Piala AFF Suzuki kali ini iaitu Singapura dan Thailand dalam Kumpulan A yang bakal bermain di Singapura. Berdasarkan perlawanan persahabatan menentang Taijikistan dan barisan pemain yang diturunkan oleh jurulatih baharu, Dollah Salleh, sudah nampak jelas terang benderang pencapaian Malaysia di kejohanan itu nanti. Kalah teruk. Ya, pandangan aku memang jujur, ikhlas, dan berintegiriti.

2. Saingan Piala Malaysia sudah bermula malam tadi dengan menyaksikan juara benua Asia iaitu Kelantan sengaja tewas kepada Johor Palsu agar Johor Palsu mampu melayakkan diri ke final. Ini salah satu taktikal Kelantan yang mahu mengalahkan JDT ketika 99% rakyat Malaysia memberikan fokus di final nanti sahaja. Penyandang juara iaitu Pahang bermula garang apabila membenam Johor Ori sebanyak 4-0 di padang lecak selaras dengan status gred D Liga M. Selangor pula menang bergaya apabila comeback 2-1 setelah ketinggalan satu jaringan di belakang T-Team. Apa-apa pun, saingan baru saja bermula.

3. Liga Perdana Inggeris akan bermula 16 Ogos nanti setelah perlawanan antara Arsenal dan Manchester City menyaksikan Arsenal menang lantas menjulang Perisai Komuniti kelmarin. Untuk liga yang ini aku enggan ulas lanjut memandangkan Arsenal memiliki sangat sangat sangat ramai haters. Ulas lebih-lebih karang ada anus koyak. Tambahan lagi target 3 piala Arsenal kelihatan lebih realistik kali ini dengan kemasukan Alexis Sanchez. Point ini akan dibincangkan lebih lanjut di entri seterusnya.

4. Liga Juara-juara Eropah juga kembali lagi untuk musim ini tanpa kelibat Manchester United yang digantikan dengan Liverpool. Siapa pun yang masuk bertanding bukan menjadi masalah buat seteru mereka iaitu Arsenal. Kita nantikan sahaja setelah Liga Juara-juara Eropah membuka tirai pada 20 Ogos nanti untuk play-off.

5. Itu sahaja. Tulis panjang-panjang siapa nak baca? Jumpa lagi. 

14 Ulasan:

Apostolos Velios berkata...

perenggan pertama tu baru nak masak ranum je dah kena cantas, dey tambi tulis panjang2 la baru stim baca

Unknown berkata...

pemalas. tulis elok2 la sikit. madey pun tulis panjang2 jgak

pakDin berkata...

Senarai juara EPL tu bila nak update? makan gaji buta semua

jinkalewa berkata...

zailee zailee zailee,mana pipiyapong sibuk sangat main twitter ka?

Tanpa Nama berkata...

dey zailee arsengal madafaka asshole!!!


-Tun Mari Mariappan-

Tanpa Nama berkata...

zailee anjing

Tanpa Nama berkata...

Tulis serupa beruk

Tanpa Nama berkata...

Pemalas btol..yahudi daerah mane pemalas ni?

Tanpa Nama berkata...

mcm biasa seperti musim-musim lepas. arsenal ni jenis pancut awal. awal musim power la.sampai tengah musim dah kendur balik.

eJAI berkata...

hambar. banyak kesilapan susunan ayat

Unknown berkata...

arsenal win..tu je aku nak ulas lee

Tanpa Nama berkata...

bodoh zailee ni,Dulu sokong Arsenal,lepas tu d@ musim lepas sokong Menyu,mentaliti lalang,orang pantai timurlah katakan....

blogger lelaki berkata...

Ini tahun Arsenal la beb...Menyu dah ke laut awal2 lagi

Tanpa Nama berkata...

bodoh zailee ni,Dulu sokong Arsenal,lepas tu d@ musim lepas sokong Menyu,mentaliti lalang,orang pantai timurlah katakan....

- pehal?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...