ANDA SEDANG MEMBACA

15

Manchester United VS Arsenal - Secara Langsung Dari Sokernet

Pipiyapong Abdillah Hamzah Jumaat, Ogos 28, 2009 , ,



Keh keh keh... Amacam Jorji?

15 Ulasan:

Lucius Maximus berkata...

Pipi lu memang. Lu janji nak bagi gua assignment ni, cakap nak hantar gua pergi Manchester naik MAS. Ni apa hal ada orang lain pulak yang ulas ni?

Pipiyapong berkata...

Nanti gua hantar lu time game Chelsea lawan Burnley. Game ni tiket mahal. Ramai sangat mat mat Mencester pergi.

Pipiyapong berkata...

Eh Chelsea lawan APOEL. Silap...

Tanpa Nama berkata...

aku ada gambar V. der Sar pakai bikini,
nti leh ar letak tepi gmbr Ferdinand tu, baru nampak kiut

j or ji berkata...

apa la burok benor ferdinand tu? tak aci betul la poster ni!

alan zed berkata...

aku tgk ferdinand macam ala2 pornstar monstrous d*ck pun ader gak nie...

~0~ berkata...

gile arghh...kalo jual mesti laku poster nie

bayam berkata...

pipi hantar gua pegi game lawan APOEL bley?

FeRoZ SuLaiMaN berkata...

mane datang nistelroy ngan keown tu...hahaha..idup lagi ke diorang

iyan berkata...

pundek la king!
letak gambar ferdinand rupa tuh!

Pipiyapong berkata...

Alaaa Ferdinand pun nak berkira dengan gua. Keh keh keh.

ymn berkata...

tgk bola sambil makan roti perisa strawberry pas2 keluar rokok sebatang lepas tu simpan balik rokok dalam kocek seluar. Lepas tu nak hisap lagi, keluar lagi dan simpan semula dalam kocek....

aremierulez/Amirul berkata...

sekali tgk ferdinand tu, mcm kelakar jek..

2 kali tgk jadi geli..

apehal la kau taruk gambar tu..

terganggu minda aku...

crazy_labelle berkata...

wa bg tumpuan kat bucu kiri pling atas tu je... huhu...

FIRZA berkata...

manusia2 gay yg berada dlm team...terer ah lu pipi.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...