ANDA SEDANG MEMBACA

23

Perbezaan BARCA dan ARSENAL Bila Menghadapi Kekalahan




Tak perlu tulis panjang.


BARCELONA - Gerard Pique dipeluk cium WAG beliau penyanyi latina Shakira



ARSENAL - Fabregas dipeluk cium Professor



Even in losing Barcelona players still win......... Fuck 'em!

23 Ulasan:

yuu donaghue berkata...

Morning Sokernet!...sokernet takde WAG?

r.k berkata...

winning even losing . bukan senang nak jadi player Barca ye dok ?

iR berkata...

3rd

'Ariff Ansaruddin berkata...

seksi dowh, nape Pique dapat Shakira yang ketiaknya putih. wakakaka

Muhammad Fadhli berkata...

wenger gay..

Hazard Ali berkata...

Inilah tanda kasih ayah kepada anak.. ikan.

mooie berkata...

shakira = MILF??.

Pet Shop Boys berkata...

Aku boleh peluk Arsenal bila mereka kalah....that counts?

top_ace7 berkata...

Asal muka Wenger penuh feel je? Hahahaha.

rashideeshukri berkata...

kalau Liverpool, tak payah nak hug-hug ni sebab dah selalu sangat kalah. hahahaha. opss, terlebih sudah, sorry~

kalau menang, satu Merseyside bau hanyir todi.

ayobkelubi berkata...

eleh, macam boleh bau jek dari sini hanyir todi tu kan? .kekekekeke

Berto berkata...

amboi Fabregasss, mengalahkan Nani plak nangis nye

ijan berkata...

herp derp!!!

It4Ch1 berkata...

untuk meleraikan kejahilan pengepost dan pengomen-pengomen di atas:

Gambar wenger peluk fabregas tu ialah bagi mengenang jasa wenger menjadikan fabregas sekarang. waktu tu lepas fabregas menjaringkan gol dari jarak jauh sewaktu pertemuan antara arsenal dan juara liga juara-juara waktu itu iaitu AC milan.

so deswai.

I know someone is trolling. but i don't care.

It4Ch1 berkata...

oh yea, dan Arsenal menang pulak tu. :P

mrlrie berkata...

kemon laa... prof wenger mmg kena ada sifat kebapaan... kalau tak takleh nak jaga la taska cap meriam...

blitz berkata...

It4Ch1: "oh yea, dan Arsenal menang pulak tu. :P" --> menang Champs League ke?

pjoe berkata...

Your Argument is Invalid, mofo.

http://3.bp.blogspot.com/_B1JtfOpd85I/SgQW1XCHEOI/AAAAAAAANiQ/FOnenyj7SLI/s400/0+barcelona+chelsea+guardiola+messi+crying.jpg

Kap berkata...

Pjoe,

memang muka Messi sangat messy dalam itu gambar.

raymie_27 berkata...

kah kah kah


phailed...

Nik Saiful Anuar berkata...

baik peluk tubuh sendiri dr peluk atok wenger, haha

ann berkata...

adui-la ~
sakit perut pn ye, sakit jiwa pn ye tgk entry ni..
pandai la weh..hehe..

pokdegrunge berkata...

arsene trust..
cesc mg chow r..serabut tgk mg kat arsenal..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...