ANDA SEDANG MEMBACA

18

Chelsea 3-5 Arsenal

Pipiyapong Abdillah Hamzah Ahad, Oktober 30, 2011 , , , ,


"Banyak lagi ko kena belajor, orang muda," - Ferguson

"Emmmm pakcik pun apa kurangnya..." - Villa Boas


18 Ulasan:

Firdaus Alim berkata...

Hahaha Bukan Pakcik Lah..
ATOK
trolololool

LS berkata...

ahaha mcm haram

trevor berkata...

this is genius, pipi !

keli berkata...

Bagus entri pipi kali ni..gambar original dan tiada microsoft paint. Nampak tak merapu sangat.

Mulut AVB dengan dialog dia memang ngam. :D

Nik Saiful Anuar berkata...

tahniah la arsenal bleh bounce blk dr permulaan musim yg teruk

Ichigo Miro berkata...

Mabeles ART...huhu

Ozgur Cek berkata...

pakkordi mana??

kareem berkata...

apa makan budak arsenal nih?

adijaya berkata...

demn! chek tak setuju dengan label yang memperkecilkan liverpool sebagai hampas sayur.

try hangpa tengok, liverpool kalahkan arsenal di emirates 2-0.
lepas tu, arsenal kalahkan chelsea di bridge 5-3.
kesimpulan, liverpool lebih power dari arsenal dan semestinya lebih power dari chelsea.

EQUILIBRIUM berkata...

cam gampang hahahah

kareem berkata...

pipi, bile game nismilan lawan pahang nih?lagi seminggu ke ape?

Streetwizer berkata...

pipi..teruslah angkuh...bkn slalu kan?

Syahrizwan berkata...

fan arsenal jap gi senyap balik la tu.. takpe, amik peluang ni untuk angkuh. kehkehkeh

hantuLongkang berkata...

"takpe, kita belajar sama-sama" - arsene wenger

Hazard Ali berkata...

8-2 SAYUR? Apa makan cik Pipi ni, sayur apa mahal sangat...

Maman berkata...

Haha.. Siot gmbr entry. Xpe, we still in serious title contenders. Accept meriam mmg ganas. Bagus, top 3 Londoners are back in top 6...

Diego Amani berkata...

Encik Boas masa celebrate 3rd goal macam menang piala!

Pet Shop Boys berkata...

This is Stamford bridge and we gonna kick Arsenal ass" kata Jason Lo peminat Chelsea menjelang perlawanan Chelsea dan Arsenal


kah kah kah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...