ANDA SEDANG MEMBACA

16

Esok

Pipiyapong Abdillah Hamzah Sabtu, Januari 21, 2012 , ,


Gua harap semua ahli Arsenal semangat sikit.

16 Ulasan:

Pauzi Kassim Rancid berkata...

telah di'edit'

Fahmi Ismail berkata...

Pipi, hang memang power,padu,persis, dan photoshop.!

top_ace7 berkata...

Hahahaha! Kemon. Realistic sikit. Dengan Swansea pun tak boleh makan.

Street Spirit berkata...

Gua pasti Abdul dah bersedia dengan MS Paint.

mankaran berkata...

KEJOR YOB KEJOR

aranzedo berkata...

gua syak king henry 5 bijan...

ada bran?

keh keh keh !

talkIZcheap! berkata...

steady lar Arsenal... Jangan bagi tim-tim Mencester menang liga mudah-mudah sangat... :p

Nik Saiful Anuar berkata...

nak 8-2 balik x dpt la brader, gua rase Arsenal mng 3-1 je esok

TopiJerami90 berkata...

arsenal paling banyak 1 gol..

kalau menyu paling banyak esok dapat skor 10gol

kareem berkata...

amboi pipi...gua harap papan skor tu betul masa kat emirates nanti

ijan de bunks berkata...

mohon jangan ada kote besok pada pihak yang kalah

yang benar
fan arsenal

lang berkata...

Yang penting sekarang liverpool pepek

AimYou berkata...

"mohon jangan ada kote pada pihak yang kalah"

langkah berjaga-jaga oleh fan arsenal.. kahkahkah

hantuLongkang berkata...

sapa2 up entri pasal liverpool kalah semalam, aku terajang...

dah 50 orang aku tampar termasuk ibu mengandung...kalu berani, buat la?...hahah

talkIZcheap! berkata...

aiseh...

tang MenYu punya skor dah betul, tang Arsenal plak yang salah...

kalo betting ni memang rugi, miss se... I mean, 7 mata :p

p/s: not just Adidas hate Liverpool, Reebok too...

iR berkata...

BOOOOOOOOOOOOOOOOO PIPIYAPONG.. BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!! HAHAHA~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...