ANDA SEDANG MEMBACA

16

Jerman 2-1 Denmark

Lucius Maximus Isnin, Jun 18, 2012 , ,


"Perkara paling penting adalah untuk hidup menepati masa. Menguruskan masa dengan betul adalah cara hidup Jerman, bukan Malaysia."


Pernah makan Danish Butter Cookies? Pernah?
Aku pun pernah. Sedapnya memang tak ingat. Lemak, berkrim dan rangup. Tapi harga pun boleh tahan mahal. Zaman budak dulu Danish Butter Cookies ni Emak aku akan bagi makan lepas siap kerja sekolah, sebelum nak masuk tidur. Danish Butter Cookies sepiring dengan segelas susu. Lepas makan dan minum, kita tidur malam tu dia punya pergi... Pergh!

Tapi sejak zaman dah bekerja ni aku boleh suka-suka beli Danish Butter Cookies dan suka-suka makan bila aku mahu. Kalau zaman dulu Danish Butter Cookies ni datang dalam satu cap sahaja iaitu cap Kjeldsen's. Tapi sekarang aku tengok dah makin banyak cap-cap lain di pasaran.

Apa pun suka aku ingatkan di sini Danish Butter Cookies yang paling lemak, berkrim dan rangup tetaplah cap Kjeldsen's sahaja. Cap-cap lain tu kita jangan percaya sangat, harapkan harga murah tapi rasa macam pasir.

Sekian laporan Euro 2012 saya.

Heil Deutschland!

16 Ulasan:

LS berkata...

yesszaaa!

Ahmad Shafik berkata...

Menunggu Kem Sepanyol yg tak kunjung tiba....asik Germany aje...

adesss =.="

Kimique berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Kimique berkata...

pemain arsenal semua kalah euro.

arshavin - kapten - out!
szeczny keeper - red card - out!
bendtner - score dua gol - out!
persie - top scorer EPL - out!

gerrard - kapten - quarter final - juara!

Mista Maman berkata...

Hehe.. @Kimique. Ada betullah..
Tp apepun, Podolski & Martesacker masih teruskan perjuangan Arsenal.

France, England, Spain & Italy pergi suku akhir. Croatia? kene setelkan pisang tanduk yg diorg baling kat Balotelli baru leh pi suku akhir. hahahaha.

Unknown berkata...

jerman mmg terbek.. Tp biar jerman ngan sepanyol tntukn kejuaraan EURO 2012..

azila berkata...

sakitnya hati ulasan ni

top_ace7 berkata...

Germany all ze way!

hantuLongkang berkata...

mamat jerman mana yang ajar makan biskut, tidur sedap...nak tidur sedap, makan pil tidur la :D

keli berkata...

Famous Amos kot lagi sedap...muahahaha
Ok ini entri biskut
Kalau jerman gua ingat kereta tak ingat biskut. Tapi gua tak makan biskut untuk tidur. Kakaka
Sebab baca komen si Longkang baru gua perasan ini entri biskut.

rahman berkata...

mmg biskut kjeldsen terbaeekkkkk!!!!

rahman berkata...

kjeldsen mmg terbaekkkk!!!!

Unknown berkata...

CERITA PASAL BISKUT PULAK..NASIB XCRITQA PASAL BISKUT MARIE KE HAPA

Unknown berkata...

Cerita pasal biskut pulak dah, nasib xkabo pasal biskut marie ke hapa

amid berkata...

Royal dansk la bestt, syg takut abes smpai makan 1 kpg 1 hari... Last2 naik lemau masuk angin, ape pn x bleh!

ronalbi berkata...

haha agak2 lars bender ni tengah pack baju nak balik kampung tak lucy?

cerita lat pasal perkembangan dia. kau kan suka bangga dengan benda-benda yang kau suka?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...