ANDA SEDANG MEMBACA

10

Paul Si Sotong Kurita

Nasib Paul selepas perlawanan Sepanyol dan Jerman



Semua benda baik harus berakhir juga, begitulah kata ramai orang. Macam Paul, buat lauk memang sedap.

Jerman bermain dengan baik, mengatasi jangkauan ramai tetapi akhirnya kecundang sekali lagi di tangan Sepanyol yang dikatakan pasukan terbaik dunia.

Kecewa? Memang terasa sebab aku sangat mengharapkan dendam Euro 2008 terbalas tapi nampaknya kena tunggu dulu.

Die Nationalmannschaft telah melakukan yang terbaik.

Danke Deutschland!

(Dengan ini kem Jerman secara rasmi melabuhkan tirai. Jumpa lagi di Brazil pada 2014 atau sebelum itu, Poland dan Ukraine 2012!)

Update: Ceh terlupa ada 3rd place punya game. Kem Jerman masih beroperasi seperti biasa!

10 Ulasan:

alan zed berkata...

hard luck bro...

cuba lagi.

:)

Jarr berkata...

tak pasal Paul kena ancam bunuh...dia boleh dtg mesia sebab mesia dah ada insurans utk binatang...selamat skit.

keriangandunia berkata...

jerman main dgn baik?? hak tuih~ passing cam haram. darah tinggi aku tgk diorg main smlm. arghhh sakit punggong

P.O.N.G berkata...

argghhh....nape tak nak simpan utk UERO????
tak pun simpan la 4thn lagi...sotong bule idup lama kan?kan?kan jarr??

Pet Shop Boys berkata...

Keriangan....bila Lucy cakap Jerman bermain dengan baik, maksudnya 4-1 dengan England dan 4-0 dengan Argentina tu....bukan game pagi tadi.

meor-name-depan-ku berkata...

Spain terbaik!!!!!!!!!!

youngster 100% from bundesliga.
so, ape lagi nak diharapkan

menyamai rekod 4 tahun lepas...
oklah!!!!!!!!!!

TAF berkata...

dgr cite.. paul si sotong kurita dah ade kt rantau abang...jadi sotong kering

keriangandunia berkata...

psb: oh ok. buleh diterima..

maknenye skrg kene sokong spain ah yek? supaya boleh kata "alah germany kalah dgn eventual champions dowhh~" mcm WC2006

apos berkata...

hahaha..aku cma nk gelak puas2...

Wan Perlis berkata...

goreng pun sodap

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...