ANDA SEDANG MEMBACA

19

JANJI ITU SATU AMANAH


Lelaki di bawah dah nazar untuk cukur kepala licin.


Biro pemantau Sokernet diminta untuk memulakan tugas memantau lelaki tersebut agar beliau melunaskan janji-janji yang telah ditutur.

Sila sertakan 2 gambar berukuran passport beserta tandatangan tukang gunting sebagai saksi untuk proses dokumentasi.

Terima kasih


19 Ulasan:

afterc berkata...

cukur jangan tak cukur...sy boleh tolong pantau..dekat je

Kuasa Autonomi berkata...

Who's this, can enlighten me? hihi

iR berkata...

3rd

hellghast berkata...

Macam Haram...HAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!

Cob Nobbler berkata...

kamon lucy kahkahkah!

keli berkata...

Btol ke lucy ade nazar ni....
Jd abg markus larr lps ni..kakaka..

julu berkata...

markus basuh rambut lpas kene score dgn safee.. eh,basuh kpala..

Nez berkata...

Jumaat cuti umum sempena hari peristiwa! yay!!

y.a.n.a berkata...

gapo nazar lagu tu abe lucy?

ijan berkata...

botak silau memancar la nnt haha

y.a.n.a berkata...

bila rio ferdinand dah puji tu, lain macam...

MU ckp kt Malaysia cmtu...
bangga seyh...

Ejoi berkata...

Abang Lucy;

Cukur atas dan 'bawah' sekali, ok?

afterc berkata...

ejoi. kepala bawah x payah cukur la. dah memang licin

adek dah besar berkata...

yang bawah sedia ada botak

AlpocodelaCruz berkata...

Pengulas terbaik setakat ini yang menyebut nama Safee!

http://www.youtube.com/watch?v=d8bfFl8y6gM&feature=player_embedded#!

mrlrie berkata...

website FAM mcm cilakak!!!! duit byk pun takleh nak upah webmaster yang jaga betoi2 website nie.. tak update langsung...

Cob Nobbler berkata...

weh kat tepi tu tukar asik gambar wenger - tukar la gambar rajagobal..klasemen sikit kahkahkah!

Hambali ® berkata...

kamon enche lucyyy

steadylah

kitt berkata...

kamon markus maximus...kah kah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...