ANDA SEDANG MEMBACA

14

THE REAL KING KENNY


is him..


Sekarang counter-attack untuk entri video di bawah sinun:

"Eh, laaaa, Oasis je ke? Apa ada hal? Kugiran attention seeker. Lepas tahu mereka takkan dapat mengalahkan kugiran Blur sebagai raja Brit Pop, ini saja la yang mereka boleh buat untuk meraih populariti."

Ishhh, malunya. Kalau Iron Maiden ganas la jugak.


J. EVANS

14 Ulasan:

talkIZcheap! berkata...

seperti biasa lar, Nazri...

ya a aW!!!

ijan berkata...

yenuwaaaaaaaaaaaaaaaaa(diakhiri dgn tangisan)

LOL

Hfz A. berkata...

dem,referens kat britpop battle is just pure gold!
apa ada hal.ye dak?

.Gory. berkata...

Johnny Evans tu boh!

JalakLenteng berkata...

Wah.. King Kenny The Gambler...

afterc berkata...

Tak kisahlah Kenny ke, Hodgson ke, Rafa ke..sama je. ketiga-tiganya bangang. Bangang, bangang, bangang!

talkIZcheap! berkata...

terbaiklah afterc!! LoLZZ!!

dewajiwa berkata...

baik punya reply tu Naz. checkmate terus.

mr dimaz berkata...

owh mne lg fan2 loser..
x de peluru dah ke,,gol sbjik penuh makne,,permulaan yg buruk daglishit..
1game da ajar gurad tackle cam gampang..

3rdfrom9 berkata...

hahaha... Dalglish lom ambik lagik training dah kena tembak ....YNWA apa aku heran

cecx berkata...

gol mcm tu pn pnuh makna...
gol xda maruah tu bai,xreti tgk bola ke???

hellghast berkata...

World Greatest Chicken!!! memang betul la tu hahaha!!!

Pet Shop Boys berkata...

"Saya bagi tiga bintang pada Kenny Rodgers dan setengah bintang pada awek cun ni"

kah kah kah...sian Awek tu terkujat. Apa brader ni cakap?

eswandyasre berkata...

kenny rodgers sedap apa ,apa ada hal~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...