ANDA SEDANG MEMBACA

24

Teka-Teki

Pipiyapong Abdillah Hamzah Isnin, Mac 07, 2011 ,
Bailey


Bentley


Kuyt


Apakah persamaan ketiga-tiga pemain ini?



Kui3

24 Ulasan:

Hazard Ali berkata...

Tiga tiga kapir?

FIRST!

Putra berkata...

ketiga-tiganya lelaki !

encik azuwan berkata...

hatrik masa lawan ManYoo.

Street Spirit berkata...

Tiga-tiga first name mula dengan huruf D?

pjoe berkata...

tiga2 konek lagi besar dari rooney?

Kamarul XY berkata...

Haram. Pipi pun kena sawan Kui3.

α.φ.a.k. berkata...

ini senang, tiga2 perut ketak, tapi dirk kuyt punye super ketak, keh keh

Adleen berkata...

Tiga-tiga tak hingin bermain untuk Pahang?

α.φ.a.k. berkata...

kalau amik kire tiga2 malaun ni penah hatrick lwn menyu, kenapa Egil Ostenstad, Peter Beardsley xde lak?


kui3.

Askar MUFC berkata...

aku protes, gamber yang ketiga tu bukan kunyit tapi PSB, tak caya tengok avatar dia..huahuahauhauhau

Mohd Rasydan berkata...

kui3

kakiberita berkata...

tiga tiga. MU bagi can gol. bukak besar2 ruang gol. open gol. gol yg keeper ala kadar tangkap.

pastu bangga sampai 8 tahun.. ape punye bebal.. MU true Champion!

Pet Shop Boys berkata...

Cukup-cukuplah tu......

Liverpool beat Man U 3-1.

BN beat PAS 2-0.

Siapa lagi hebat?

Sudah tentulah LIverpool haha.

kakiberita berkata...

xde2. MU paling power. jangan nk kunyit sgt..

Streetwizer berkata...

sila teruskan keemoan mu kaki berita...kah kah kah!!!

i'msosupernotcool berkata...

anak angkat sultan pahang,
cenggitu?

trevor berkata...

siapa sokong kaki berita terlalu emo sila angkat lutut ke langit.

kakiberita berkata...

ape yg emo. MU power. tgk la mcm mana drogba punye finishing. tak mcm gempak pulak.. kau org pk betul2 la.. baik korang sokong MU.. kah kah kah

Awang Joe berkata...

kakiberita butthurt...wtf...kui3...

keli berkata...

Kejap lg kompem ribut petir melanda...pipi pon da main teka-teki gak ni...kikiki

Jarr berkata...

kakiberita ni budak belum buang kulop eh?

kakiberita berkata...

kepada jarr. MU Power!

ridhwanJalaludin berkata...

kakiberita butthurt..kahkahkah!!!

jgn ingat budak2 nak bukak blog lu dgn cara publisiti murahan camni...kahkahkah!!!

Muhammad Ikram berkata...

tige-tige orang neyh tak kenal aku =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...