ANDA SEDANG MEMBACA

29

Arsenal Bergaya, Chelsea Kurang Upaya

Pipiyapong Abdillah Hamzah Khamis, Disember 09, 2010 , ,
1. Arsenal (bekas naib johan Eropah 2006) tadi mengesahkan kemaraan ke peringkat kalah mati Liga Juara Juara Eropah dengan bergaya setelah menumpaskan Partizan Belgrade (bekas naib juara Eropah 1966). Sementara itu di Marseille, Chelsea meneruskan kekurangan upaya mereka.

"Seluruh jiwa dan rambut saya hanya untuk bola sepak" - Sagna

2. Senarai pendek Pemain Terbaik Dunia FIFA 2010 sangat mengejutkan apabila Bacary Sagna langsung tidak tersenarai. Sebagai pemain yang rajin, tenang, gemar tersenyum, bermata redup dan berimej rambut belah tengah, beliau seharusnya berada di dalam senarai 3 pemain terakhir.

3. Sementara itu pada pertandingan Piala Suzuki 2010, Malaysia dijadualkan akan bertemu Vietnam di peringkat separuh akhir. Singapura tak layak. Keh keh keh!

29 Ulasan:

SHAREL berkata...

btw, suzuki bukan patut sponsor lumba motor ke?

jugak pasal bola :
http://siapaitusharel.blogspot.com/2010/12/lagi-hebat-daripada-ulasan-azwan-ali-eh.html

(yeah i know, promote murahan)

Fitri Sinan berkata...

mcm ni la baru semangat nk bukak belog abg pipi!!

cendoi berkata...

kehkehkeh..chelsea dah tak berdaya..

FeRoZ SuLaiMaN berkata...

berambut belah tengah...kira macam tomok mula2 nak up dulu la nih ye...keh keh keh

ijan berkata...

ceh pipi...bru nk update...
tkot dgn jannah ker??
kahkahkah

Saiful Nizam berkata...

sempoi..

AlexiaAqram berkata...

bukan senang kena kad merah sambil membawa kemenangan.

ni baru pipiyagna.

keh keh keh.

Zinedine Zaiddin berkata...

Tahniah Gunners, tahniah!

Aku saspek Sagna tak tersenarai sebab konspirasi Freemason la. Mentang2 la dia african. HAHAHAHHAHA

Joe Grizzly berkata...

ooh to, ooh to be, ooh to be a gooner!

SocketWorld berkata...

Chelsea fans bole lupakan game pagi tadi.

Azfar Ridhwan berkata...

teruk confidence level chelsea sekarang. nak dapat penalti punya pasal, kalou sanggup tunjuk bontot kat public. haha

http://www.footytube.com/video/olympique-marseille-chelsea-dec08-67119

alan zed berkata...

berimej rambut belah tengah...

kah kah kah !

Nik Saiful Anuar berkata...

Arsenal (naib juara Eropah 2006)

naib juara jer ye bang??

kehkehkeh

Pet Shop Boys berkata...

Kali ni aku yakin, dgn kemahiran Sammir Nasiri menggentel bola Arsenal boleh ke final Champs League dan menang!

ijan berkata...

thnks psb

d.a.n.y. ^^ a.r.m.a.n.d.o. berkata...

pet mungkin lupa nak habiskan ayat die..

"Kali ni aku yakin, dgn kemahiran Sammir Nasiri menggentel bola Arsenal boleh ke final Champs League dan menang! tapi bukan untuk musim ini. musim cucu arsene mungkin."

Streetwizer berkata...

seperti biasa,gua dah boleh agak ayat bdk2 klasemen psl game pg td....ayt yg sama mcm 3 mnggu lps...

Cesc Luzeza berkata...

like !!!

A w a N berkata...

Sape tau final ucl nti, Sagna ni hero..
baru la bole ade dlm senarai Pemain Terbaik Dunia..

Pet Shop Boys berkata...

Come on dany..supportive lah sikit dgn English club....:)

ijan berkata...

cilakak dany...
ak rndu klasemen forever hahaha

keli berkata...

Chelsea da msk kategori OKU kikiki...

y.a.n.a berkata...

:)

rindulah kat MU..

selasa ni boleh tgk bola sekali tak abg pipi? Mst sedap kan.

kareem berkata...

sedap?ape yg sedap ni yana?

y.a.n.a berkata...

eh, xde papelah kareem...

nak ajak abg pipi lepak sambil mkn kacang tgk match MU gn ars sel ni..

keli berkata...

Gua mmg meluat thp cipan kalo tgk rambut & muke mamat nih....da mcm rumput mati kat ats kepale rambut dier...
Fan2 arsenal pon patot try style rambut sagna nih....kompem gua cantas pkai sabit kekekeke.....

ijan berkata...

jeles

Pet Shop Boys berkata...

...Actually rambut Song lagi buruk.

Player Arsenal sibuk buat rambut.

Player Liverpool sibuk buat tatoo.

Player Man U pulak sibuk jadi botak rambut gugur (Rooney, Berbatov) kah kah kah kah....

ijan berkata...

rmbut chamakh rempit psb
kahkahkah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...